16 Reacties

4 jaar geleden

Smikkels.nl en ik geef m’n dochter wel pasta enzo!

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Smikkels.nl en ik geef m’n dochter wel pasta enzo!
Volgens die website mag je ongelooflijk veel producten al geven op deze leeftijd zie ik ..dat wist ik niet

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Smikkels.nl en ik geef m’n dochter wel pasta enzo!
Leuke site, bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Ik maak alles zelf voor me meisje. Ze heeft nog geen potje gehad. Wat wij eten maak ik ook goor haar alleen dan zonder zout. En te veel andere kruiden.

4 jaar geleden

Ik maak alles zelf. Hij had paar keer potjes als het was iets aan de hand.

4 jaar geleden

Misschien stomme vraag als jullie zeggen met de pot mee.. doe je het dan nog na pureren voor je kleine of geef je het zo in zijn geheel?

4 jaar geleden

https://smikkels.nl hierop staan veel recepten die ik maak. Mijn dochter is nu 7 maanden, voor pasta etc kun je ook speciale Baby pasta kopen bij de alberthein dat zijn al kleinere stukjes

4 jaar geleden

Reactie op Roxanne29

Misschien stomme vraag als jullie zeggen met de pot mee.. doe je het dan no ...
Mijn dochter is nu 7 maanden wij pureren het nog een beetje, ze kauwt al goed dus er zitten grotere stukken in

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

https://smikkels.nl hierop staan veel recepten die ik maak. Mijn dochter is ...
He dit wist ik niet. Ga ik van de week even voor kijken! Thanks voor de tip

4 jaar geleden

Reactie op Roxanne29

Misschien stomme vraag als jullie zeggen met de pot mee.. doe je het dan no ...
Vooral aardappels, groente en gehaktbal. Prakken het en dan smikkelt hij het lekkwr op.

4 jaar geleden

Pasta met courgette paprika, tomaat en gehakt. Alles pureren. Vind onze meid heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op alexandra1905

Ik maak alles zelf. Hij had paar keer potjes als het was iets aan de hand. ...
Hoe maak je het zelf klaar dan?

4 jaar geleden

Reactie op SelinaDH

Pasta met courgette paprika, tomaat en gehakt. Alles pureren. Vind onze mei ...
Pasta? Macaroni-spaghettie of iets? Ik wil het niet pureren, alleen de saus. Hij krijgt al stukjes dus dat is zonde dan

4 jaar geleden

Reactie op Plummie

Pasta? Macaroni-spaghettie of iets? Ik wil het niet pureren, alleen de saus ...
Je hebt baby pasta dat is al wat kleiner. En anders in kleine stukje snijden en dat dan toevoegen

4 jaar geleden

Ik pureer niks.... gewoon zo eten! Wel beetje snijden. Ik maak alles vers. Tomaten koken en beetje stampen gehakt bakken en je verse groenten wokken/bakken dan tomaten erbij.... eet hier ook met pot mee! Let wel: ik gebruik nooit zout (dat deed ik hiervoor ook al niet) ik gebruik bij prakjes wel appelmoes (appels zelf koken en stampen/pureren) maar dit kan je ook kopen zonder suiker toevoegingen.

4 jaar geleden

Reactie op Plummie

Pasta? Macaroni-spaghettie of iets? Ik wil het niet pureren, alleen de saus ...
Farfalle