5 Reacties

één jaar geleden

Wat is een voorschool!

één jaar geleden

Dit had mijn dochter ook in het begin. Enkele maanden eerder opgehaald. Kon ze goed wennen en daarna hield ze de tijd wel vol. Niet onzeker zijn. Op de voorschool gebeurd best veel en dan kan je zoontje wat langer nodig hebben om de energie te krijgen om alles goed vol te houden.

één jaar geleden

Reactie op Rientje82

Wat is een voorschool!
Een peuterschool. Hier worden kinderen al een beetje voorbereid op de basisschool.

één jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Dit had mijn dochter ook in het begin. Enkele maanden eerder opgehaald. Kon ...
Dankjewel voor je reactie. Ben blij te horen dat mijn kindje niet de enige is die het niet volhoud zo lang. Komt vast ook helemaal goed maar het is mijn oudste en alles is nieuw dus dan kan ik soms onzeker zijn! Ze zeggen wel dat hij het heel goed doet verder dus dat is altijd leuk om te horen. 🙂

één jaar geleden

Peuterspeelzaal dus Ehm mijn meisje wordt dec 3 en was en is ook moe als ik haar op haal Het is 8.30 brengen 12.30 halen brood bed en dan slaapt ze tot ruim 15.30 en dat is ze ook nodig Het is fijn dat de juf u zegt dat uw dochter nog niet eraan toe is zo lang zonder al te slapen.ieder kindje kan verschillend aan Ze zal snel wennen Misschien met de juf een schema afspreken van 3 maanden...dan een uur eerder halen en na een bepaalde tijd half uur eerder