2 Reacties

één jaar geleden

Het klinkt mij als protest, tegen het dichte bed. Mijn dochter was daar ook ineens helemaal klaar mee. Hier ook een dame met een sterke wil, wij hebben haar zindelijk gekregen door te stoppen met de luiers en ook niet meer aan te trekken. Het duurde een week en veel natte kleding, maar toen viel het kwartje toch. Even naar het potje bleek toch makkelijker dan steeds omkleden. Rekening houden met haar temperament doen we zeker, maar in dit geval had ze toch dit zetje nodig om aan de zindelijkheid te beginnen.

één jaar geleden

Reactie op Larissavw

Het klinkt mij als protest, tegen het dichte bed. Mijn dochter was daar ook ...
Ja we hebben net een traphekje gekocht, deze gaan we in de deuropening van haar kamer plaatsen en dan de hekjes van dr bed af zodat ze er zelf in en uit kan maar niet van haar kamer af kan. Mijn ouders zeiden al en dan leg daar maar iets van speelgoed dat als ze het vertikt om te slapen ze niet alles bij elkaar krijst en het potje.. dat als ze dr luier uit doet ze kan plassen zelf. We gaan t proberen.. even doorbijten, een vuil matras zit ik ook niet op te wachten 😅. En dan overdag indd meer hameren op dat zindelijk worden.. Haha ja een sterke eigen wil inderdaad.