4 Reacties

één jaar geleden

Misschien helpt het om zijn kleine broertje/zusje te helpen met wassen. En dan meteen zichzelf..

één jaar geleden

Bij ons gaat het een stuk beter sinds we washandjes hebben van paw patrol en andere leuke figuren beestjes🙈 ook sinds we een frozen electrische tandenborstel hebben gaat het beter gelukkig 😁

één jaar geleden

Wat hier trouwens ook werkt is dat ze het naderhand zelf mag wassen/poetsen

één jaar geleden

Wij hebben dit ook. Dochter verzet zich al sinds ze 2 is tegen het bad. Eenmaal erin vind ze het super leuk maar je moet lullen als brugman om haar er in tenkrijgen. Nu ze groten zus is (6wkn) is het extra grenzen uitzoeken. Daarnaast moet ik strenger zijn want ik moet de avond routine ook vaak alleen doen. Wij proberen duidelijk aan te geven wat er gaat gebeuren, haar keuzes geven en het leuk te maken met sop of gekleurd water. Maar afgelopen weken baad dit allemaal niet. Het is hier regelmatig brullen omdat ik toch maar verval in forseren (wat ik haat). Ik zoek ook naar de oplossing. Voor mu hoop ik dat door consequent te blijven ze gaat leren dat als mama zegt dat we x gaan doen dat het ook zo is. Maar dat zal wel tijd nodig hebben.