5 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Echte paniek bij alles met water. Wij hebben het stilaan terug opgebouwd door de antislipmat van bumba aan te kopen en hem af te leiden met de visjes en bumba die er op staan. Hebben die mat ook meegenomen naar het openbaar zwembad en zo teentje per teentje opgebouwd. Onder water vindt hij nog altijd niet leuk maar hij gaat wel al terug gewoon het bad in. Heeft ons veel tijd gekost en waren in het begin al blij als hij gewoon zijn voetjes in het water deed. Dan met een washandjes de beentjes en zo steeds een beetje verder.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Wij wassen nu dagelijks. Nog steeds panisch voor bad, ook van de een op andere dag daarvoor vond mijn dochter het geweldig. Is nu 2 jaar en 2 maanden. In zwembad ook geen probleem. Douchen nooit leuk gevonden thuis, na zwemmen weer geen probleem. Hoor ook graag tips!

2 jaar geleden

Nou we hebben nu 1 succes avond te pakken. We hebben badspeeltjes van Bing gekocht. Ik ben in bad gegaan en heb met haar gespeeld tot ze na ong 20 minuten overtuigd was en toch er even bij te komen: Ze was er na 5 minuten wel weer klaar mee, maar dat was genoeg. Nu blijven proberen 🤞

2 jaar geleden

Goede tip. Ga ik ook proberen!

2 jaar geleden

Inmiddels ook bing en favorietjes mee naar bad genomen en zelf 20 min in bad gegaan met super veel sop en ja hoor uiteindelijk wilde ze er toch weer volledig in! Echt zoooo fijn! Heeft 4 maanden geduurd maar nu toch weer als vanuits. Dank voor de nieuwe motivatie!