9 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook poep die door dr hele luier (van voor naar achter) zit, dus ook bij dr vagina. Ik maak het ook zo goed mogelijk schoon. Ik denk dat het er bij hoort. Als je je heel erg zorgen maakt kan je het met het consultatiebureau bespreken, die vinden niks een rare vraag.

3 jaar geleden

Hoi, ik herken dit wel. Volgens mij is de enige manier inderdaad schoonmaken met doekjes en eventueel douchen/in bad. Dat doen wij in elk geval.

3 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Hier ook poep die door dr hele luier (van voor naar achter) zit, dus ook bi ...
Dankje voor je reactie. Nou ik dacht het al maar ooit is het wel fijn om even ervaring van een andere ouder te horen ter bevestiging 馃槉.

3 jaar geleden

Reactie op Evelien1988-

Hoi, ik herken dit wel. Volgens mij is de enige manier inderdaad schoonmake ...
Ja dat dacht ik dus ook. Denk niet dat je het kan voorkomen helaas..

3 jaar geleden

Hier ook vaak! Inderdaad zo goed mogelijk schoonmaken met heel heel doekjes en anders nog extra hydrofiele washand nat maken en mee schoonmaken en als laatste optie in badje zetten. Meer kun je niet doen!

3 jaar geleden

Hier ook! Ben denk ik minder angstig aangelegd. Maak het goed schoon en thats it. ;)

3 jaar geleden

Hier ook hoor! En idd goed schoonmaken, was er in t begin ook onzeker over, vond het beetje apart om het zo open te houden. Nu ik het typ vind k het weer vreemd. Maar anders krijgt ze echt infecties dus ben er nu heel erg opgefocust dat het daar goed schoon blijft na een poepexplosie馃檴

3 jaar geleden

Dit volwassen voorbeeld zodat het echt niet vreemd is dat het voorkomt, vandaar de sprong. Ik werk in de bejaardenzorg en daar komt het bij dames (en heren) ook voor dat zij flink incontinent van ontlasting zijn, zit niets anders op dat goed schoonmaken met doekjes, washandjes en evt douche. Ditzelfde geld natuurlijk voor babytjes/kindjes, alleen dan kleiner en minder 馃槣馃お

3 jaar geleden

Ik heb doekjes op waterbasis, zodat goed poetsen in geval van poep explosie niet zoveel kwaad kan. Behalve ellende door poep moet je het risico op schimmel infectie door gebruik geparfumeerde billendoekjes in dat gebied ook niet onderschatten.