33 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook Potjes

4 jaar geleden

Wij hebben heel lang alles staan klaar maken maar las ook ergens dat potjes aan alles in sit wat je kleine binnen moet krijgen wij geven potjes als wij iets eten wat hij niet kan eten. En potjes zitten meer in kwa groente en kruiden die wij niet eten hihi

4 jaar geleden

Hier ook potjes. Ik heb zelf verse groente gemaakt en gepureerd, maar dat wilde ze niet.

4 jaar geleden

Reactie op Merel87

Hier ook potjes. Ik heb zelf verse groente gemaakt en gepureerd, maar dat w ...
Haha heerlijk. Compliment voor de chef van de potjes dus!

4 jaar geleden

Hier ook potjes, eigen maaltijden gaan er helemaal niet in. Potjes iets beter. Ik heb een boek gekocht waar potjes in vergeleken worden qua ingrediënten, heel handig. In de meeste potjes zit te weinig vet, dus ik doe er vaak een beetje olijfolie of klontje margarine bij.

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Hier ook potjes, eigen maaltijden gaan er helemaal niet in. Potjes iets bet ...
Goed om te weten! Dank voor de tip

4 jaar geleden

Hier ook hoor!! En hij vind het heerlijk en proeft nu ook andere smaken die ik niet zal gaan eten.. Hij eet wel groentes van mij mee als het kan maar meestal een potje. Niks mis mee.

4 jaar geleden

Ik heb vanaf het begin potjes gegeven en ooit nooit de intentie gehad om ‘vers’ te maken eigenlijk. Ik geef hem ook steeds andere potjes zodat hij verschillende smaken krijgt en eraan went

4 jaar geleden

Ik doe beide, ben zeker 3 tot 4 uur bezig voor maaltijden van 1 week. Dit naast mijn werk hield ik echt niet meer vol. Dus ook over op potjes en hij vind alles echt heerlijk. Maar ik snap je gevoel wel. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik word 'aangekeken' in de supermarkt als er 16 potjes in de winkelwagen ligt. Maar dit zal wel aan mij liggen hoor

4 jaar geleden

Oh wat een fijn topic ! Ik dacht gister nog..hoe doen mama’s dat ?! Onze dochter eet alles, maar we eten vaak iets te kruidig of later op de avond dus ik voelde me al ‘ schuldig ‘ dat ze potjes kreeg. We hebben wel apart gekookt en dit in de vriezer, maar ik vindt t niet handig !

4 jaar geleden

Reactie op lisa486

Ik doe beide, ben zeker 3 tot 4 uur bezig voor maaltijden van 1 week. Dit n ...
Whahaha same here!!! Ik speel liever met hem als ik uit mn werk kom dan dat ik sta te koken!

4 jaar geleden

Reactie op Maijelle

Oh wat een fijn topic ! Ik dacht gister nog..hoe doen mama’s dat ?! Onze do ...
Precies! Ik kan t arme kind toch geen curry massala geven? Hebben we snachts 3 dikke luiers ;-)

4 jaar geleden

Jurre lust geen potjes, super onhandig!!

4 jaar geleden

Ik geef het beide. Ik heb standaard blokjes aardappel, rijst en pasta in de vriezer. En nu ook kip en gehakt. Soms ook wat groente. En zo als ik wat groente over heb, kan ik er wat kip en rijst ofzo uithalen en ik heb een hapje. Geef ook potjes, toch wel makkelijk. En ook zeker smaken die ik zelf niet eet, zoals vis en pompoen etc. Geloof dat beide goed is. Alle kindjes worden groot!

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Jurre lust geen potjes, super onhandig!!
Ohnee!! Arme moeders. Wel leuk voor later zon fijnproever

4 jaar geleden

Soms potjes voor het gemak maar vaak, en het liefst groente uit t knuistje. Alles zit dan onder maar dat maakt niet uit. Alles uit potjes vind ze lekker maar alle losse groente eet ze ook graag.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Soms potjes voor het gemak maar vaak, en het liefst groente uit t knuistje. ...
Zijn dat dan gekookte stukken? Of knabbelt ze aan rauw?

4 jaar geleden

Hier beide. Maar de potjes gaan er het beste in!

4 jaar geleden

Reactie op lisa486

Ik doe beide, ben zeker 3 tot 4 uur bezig voor maaltijden van 1 week. Dit n ...
Mag ik vragen hoe je het maakt dan? Wij hebben een stomer, doet de groenten/aardappels of vlees erin, die zet je aan. In de tussentijd ga ik lekker wat anders doen en als hij klaar is draai ik hem om en pureer ik het zover dat moet en dan gaat het in ijsklontbakjes in de vriezer. Pas een paar dingen achter elkaar gemaakt maar dan heb ik weer genoeg keuze in de vriezer om een maand vooruit te kunnen. 😊

4 jaar geleden

Maak alles zelf, laatst één potje gegeven, geen succes. Vooral niet schuldig voelen alles is prima!! Iedereen doet lekker wat hij zelf wil :) Ik heb de tijd om alles zelf te maken dat scheelt.