26 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje dat is ff schikken 😱😱 wat fijn te horen dat ze het zo goed doet. Weet je ook hoe dat ineens komt? Of kan iedereen dit zomaar overkomen ? Lekker genieten nu 🥰🥰

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd ❤️

4 jaar geleden

Wat heftig! Fijn dat het goed gaat met jullie en van harte gefeliciteerd 💝

4 jaar geleden

Jeetje, wat een ervaring 😱 Fijn dat alles goed is gekomen en dat je nu kunt genieten van je nieuwe gezinnetje. Heel veel liefde en geluk gewenst samen 💕

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je kleine wonder ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Jeetje dat is ff schikken 😱😱 wat fijn te horen dat ze het zo goed doet. ...
Het kan je zo ineens overkomen. Dit hadden we ook niet verwacht. Dankjewel ! Genieten doen we zeker van onze mooie meid 😍

4 jaar geleden

Reactie op Nanet

Het kan je zo ineens overkomen. Dit hadden we ook niet verwacht. Dankjewe ...
Aaah jeetje extra schikken op die manier. Gelukkig is alles goed gegaan met jullie beiden. Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet der lekker van 🥰🥰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd leker genieten 😘

4 jaar geleden

Reactie op Nanet

Het kan je zo ineens overkomen. Dit hadden we ook niet verwacht. Dankjewe ...
Heb je niet iemand in de familie die het ook heeft gehad? Mijn zus had het bij 2 van de 3 kinderen (zijn ook gehaald) en dus ben ik er gelijk op getest toen ik mij grieperig voelde een paar weken geleden. De kans dat je het krijgt is groter als je moeder of zus het ook gehad heeft.

4 jaar geleden

Wat schrikken zeg!! Gelukkig is alles goed gekomen.. Va. Harte gefeliciteerd en lekker genieten van de kleine meid❤️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd en gelukkig is alles goed en kun je nu genieten!

4 jaar geleden

Jeetje wat heftig! Heel veel geluk🥰

4 jaar geleden

Wow heftig! Gelukkig gaat alles goed met jullie! Gefeliciteerd!!!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Heb je niet iemand in de familie die het ook heeft gehad? Mijn zus had het ...
Mijn moeder heeft een verhoogde bloeddruk maar meer niet. Wat goed dat ze je gelijk hebben gecontroleerd meid !

4 jaar geleden

Jeetje heftig zeg. Gelukkig gaat alles nu goed met jou en de kleine. Geniet van je mooie meid! Ik heb zelf pre eclampsie gehad bij mijn eerste en ook ingeleid. Maar lang niet zo’n heftig verhaal als jij.

4 jaar geleden

Heftig verhaal. Gelukkig nu alles goed met jullie. Mijn vorige zwangerschap ook pre eclampsie gehad, maar niet zo heftig. Mijn zoon is toen uiteindelijk met 37 weken gehaald. Nu onder controle, want mijn bloeddruk was weer stijgende. Daardoor nu aan de bloeddrukmedicatie en regelmatig op controle.

4 jaar geleden

Jeetje heftig zeg. Gelukkig gaat alles nu goed met jou en de kleine. Geniet ...
Dat is ook heftig want je kindje word eerder gehaald dan dat jij verwacht had natuurlijk. Maar gelukkig kunnen ze heel veel in de medische zorg.

4 jaar geleden

Reactie op Soof-24

Heftig verhaal. Gelukkig nu alles goed met jullie. Mijn vorige zwangersch ...
Vervelend meid ! Hoop dat je bloeddruk nu mooi onder controle blijft en je het niet nog een keer hoeft mee te maken.

4 jaar geleden

Reactie op Nanet

Vervelend meid ! Hoop dat je bloeddruk nu mooi onder controle blijft en je ...
Dank je. Ik hoop het ook.

4 jaar geleden

Whoei! Dat is schrikken! Maar wat fijn dat het nu zo goed gaat ☺️ Proficiat!