26 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje wat heftig zeg maar fijn dat het nu allemaal goed gaat met jullie beide. Gefeliciteerd met de mooie kleine Isa 😊🌸

4 jaar geleden

Mijn kleine meid is met 33.6 weken geboren. Sochtends waren mijn vliezen gebroken, ik had de verloskundige gebeld en die had mij door gestuurd naar het ziekenhuis. Ik hield veel vocht vast en had de laatste dagen hoofdpijn. Daar kwamen ze ook erachter dat ik een torenhoge bloeddruk had en eiwitten in mijn urine, wat een zwangerschaps vergiftiging is. De weeën kwamen uit zichzelf en gelukkig is Nina op de natuurlijke manier geboren. Ze heeft 4 dagen in de couveuse gelegen en 2.5 week in het ziekenhuis. Ze doet het super goed! En we zijn mega trots op dr.

4 jaar geleden

Jeetje wat een heftig verhaal! De wereld staat dan echt even op z'n kop als je zoiets heftigs meemaakt. Fijn om te lezen dat jullie het nu allebei goed lijken te maken. Geniet van elkaar en fijne feestdagen komende dagen. 💕

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Jeetje wat een heftig verhaal! De wereld staat dan echt even op z'n kop als ...
Dankjewel! Ik hoop dat jou kleintje zich ook snel zal gaan melden ! Jullie ook fijne feestdagen 💞

4 jaar geleden

Zeer heftig verhaal .. Gelukkig alles goed afgelopen.. Hier met 33 weken ook opgenomen met pre-eclampsie.. Had zelf alleen nergens last van alleen hoge bloeddruk, eiwit in de urine, vocht vasthouden en tintelingen in de vingers.. 4 weken in het ziekenhuis gelegen en met 37 weken ingeleid.. En toen nog 2 weken in het ziekenhuis gebleven wegens prematuur-drinkgedrag van onze dochter. Dus na 6 weken was ik blij dat ik ein-de-lijk naar huis kon 🤗 Tintelingen waren vrij snel weg na de bevalling. Vocht werd minder en eenmaal thuis ging het erg snel weg.. Hoge bloeddruk heb ik helaas nog steeds en gebruik daar nu medicatie voor en sta onder controle..

4 jaar geleden

Heftig verhaal. Gelukkig alles wel goed afgelopen. Zelf ben ik ook met 33+6 weken opgenomen met pre eclampsie. Ik zat toen net in extra onderzoeken vanwege groei achterstand. En moest bij twijfel als ik de baby minder voelde bewegen direct contact opnemen met de verloskundige. Dat dus gedaan bij 33+6 weken en zo kwam er uit pre eclampsie en mocht het ziekenhuis en zelfs de afdeling niet af. Zelf er verder geen last van gehad alleen toren hoge bloeddruk en eiwitten in urine. Met 37 weken ingeleid en is mijn kleine meisje met een geboortegewicht van 1990 gram geboren. Ze heeft 24 uur op de neonatologie gelegen ivm mijn medicijn gebruik. Gelukkig deed en doet ze het zo goed dat we samen 4 dagen later eindelijk thuis kwamen, en zat ze met een week al boven haar geboorte gewicht. Inmiddels is ze 2 maand en doet ze het super en is het op en top genieten van haar. Pas toen de kraamzorg weg was kwam het besef van de hele ziekenhuis opname echt binnen en wat dat met je doet.