9 Reacties

4 jaar geleden

Ik merkte het bij beide ook aan mijn borsten, allebei erg snel, maar de tweede inderdaad sneller. Ik liep de trap af en voelde ze bewegen, auw! Dat was meteen op de grens vanaf wanneer je kan testen. Nu moet ik wel zeggen dat ik de tweede verwachtte, de eerste niet... Die had ik een weekje later dan de tweede door.

4 jaar geleden

Oh! En succes natuurlijk! Hoop het voor je :)

4 jaar geleden

Reactie op Caitlin-26

Ik merkte het bij beide ook aan mijn borsten, allebei erg snel, maar de twe ...
Maar merkte je dat ook al zo snel na je eisprong? Die zou bij mij afgelopen zondag/maandag zijn geweest. Had zondagmorgen een flink trekkend gevoel links in mijn onderbuik en nu dus ineens best gevoelige borsten. Innesteling moet nog komen. Dacht dat je dan pas hcg aan gaat maken..

4 jaar geleden

Ik was op de dag dat ik ongesteld had moeten worden al aan het klagen over zere borsten ;-). Dus ja dat kan zeeeeker!

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Maar merkte je dat ook al zo snel na je eisprong? Die zou bij mij afgelopen ...
Hmm... bij mij was dat wel een paar dagen later ja. Dat weekend had ik krampen en dacht ik dat ik ongesteld werd (was dus innesteling), die maandag voelde ik de borsten.

4 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben momenteel 7 weken zwanger van nummer #2, zo spannend vind in het maar in heb dus echt 0,0 symptomen haha nergens last van buiten wat vermoeidheid. Ik moet nog 2 weken wachten op de eerste echo dus nog even in spanning afwachten

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 8 weken maar wist met 3 weken al dat ik zwanger was van de tweede, reuk en borsten, toen vermoeidheid en misselijkheid bij 5 weken.

4 jaar geleden

Ik ben ook weer gestopt met de pil...en ongelofelijk misselijk... Maar dat zou betekenen dat het met ronde 1 al raak is...en dat ik na 5 dagen al symptomen heb. Dat lijkt mij toch erg onwaarschijnlijk. Denk miss eerder aan afkicken van de pil. Al hoop je toch stiekem alweer dat je meteen zwanger bent.

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Ik ben ook weer gestopt met de pil...en ongelofelijk misselijk... Maar dat ...
Nouja erg onwaarschijnlijk.. bij onze dochter was ik ook meteen de 1e keer zwanger en had ik al vrij snel symptomen dus het kan zeker hoor. Succes! 😊