5 Reacties

4 jaar geleden

Nieuw speelgoed meenemen! Aanleggen of flesje geven tijdens opstijgrn en landen. Ik heb met mijn dochter gevlogen toen ze 7 maandjes was. Ging echt prima. Dont worry!

4 jaar geleden

Hoe lang is de vlucht? Wij zijn toen onze dochter 2,5 maand was naar Lanzarote gevlogen, dat ging heel goed. We hadden een Deryan opvouwbaar matrasje geleend, daar heeft ze toen op mijn schoot op geslapen. Misschien een tip voor een langere vlucht :) verder inderdaad aanleggen of flesje mee en wat te spelen. Je kan in het vliegtuig vragen of ze warm water voor je hebben.

4 jaar geleden

Wij hebben gevlogen toen ze 8 maand was. De vluchturen kwamen toevallig juist uit, die vielen tijdens haar dutjes. Ik heb ze aangelegd toen we opstegen en ze heeft zo goed als een hele tijd geslapen. We hadden ook wat speelgoed mee. Onze vlucht duurde wel maar 2u. Ik had veel stress, maar alles is goed gekomen!

4 jaar geleden

Wij hebben eind juni gevlogen toen was ze ruim 6 maanden, en ik heb alleen met dr gevlogen, eind augustus toen was ze ruim 8 maanden, en beide keren super gegaan. Indd nieuw speelgoed meenemen of waar thuis niet veel mee gespeeld word, en liedjes zingen! Normaal overdag geen speen maar in het vliegtuig wilde ze niet zonder, prima! Helemaal goed voor de oortjes. Jezelf niet te druk maken want het is echt goed te doen!!

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Hoe lang is de vlucht? Wij zijn toen onze dochter 2,5 maand was naar Lanzar ...
Is naar Kreta dus denk Max. 5u