17 Reacties

3 jaar geleden

Ze hebben mij ooit verteld dat tepelcreme erg goed werkt maar heb het zelf nooit geprobeerd

3 jaar geleden

Hier bij rode billen altijd (ook bij grote zus al 4j) een dikke laag Inotyol wanneer ze gaan slapen. Volgende ochtend volledig weg.

3 jaar geleden

Eerst (witte) vaseline en dan sudocreme werkt als een tierelier om te beschermen tegen al dat zuur. En ook evt naar de huisarts gaan om te kijken of er geen schimmel bij zit?

3 jaar geleden

Daktozin heeft hier echt wonderen verricht!

3 jaar geleden

Wij gebruiken calendula van Weleda en misschien daardoor heeft ze überhaupt nooit zere billetjes gehad, bij geen een van de 5 tandjes die ze inmiddels heeft.

3 jaar geleden

Soms werkt vaseline smeren beter dan sudocreme, mijn dochters huidje knapt daar sneller van op.

3 jaar geleden

Hier bij beide kids werkte sudocreme juist niet. Ik gebruik bepanthen

3 jaar geleden

Ik gebruik voor rode billen Inotyol zalf Werkt hier zeer goed. Als het extreem is gebruik ik ook heel soms Daktozin zalf

3 jaar geleden

Och germ.. wat ik erg heb gemerkt is ook merk luiers. Pampers Premium protection is erg lucht doorlatend. Dat werkt erg goed. Verder neutral billendoekjes. En na het wassen doe ik naif babybilletjescreme op de billetjes..even laten intrekken (zodat het niet vochtig is) Na dag was het al bijna weg! Heel veel succes

3 jaar geleden

Hier ook rode billen, of toch echt een rode plek, precies een brandplek. Inotyol brengt geen soelaas. Morgen ga ik eens proberen met talkpoeder.

3 jaar geleden

Ik gebruik vanaf geboorte la roche posay cicaplast baume b5. Ben helemaal tevreden.

3 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Wij gebruiken calendula van Weleda en misschien daardoor heeft ze überhaupt ...
Die gebruik ik ook voor mijn zoontje is echt wonder spul. En inderdaad nooit zere billen

3 jaar geleden

Reactie op Lindsey

Hier bij beide kids werkte sudocreme juist niet. Ik gebruik bepanthen
Hier ook bepanthen ! Wondermiddel

3 jaar geleden

Wat wij gebruiken is Weleda, waterwipes en zinkolie van dr. Swaab. Allemaal mildere producten voor de huid. We hebben nog nooit rode billetjes gehad en ik denk dat ik het voorkom door het volgende te doen. Als je een poepluier verschoont doe dan wat verzorgende olie op het billen doekje, dat schuurt minder. Daarna zink olie smeren. Ik wissel de zink olie af met de billenbalsem en het werkt voor onze dame goed. Hopelijk gaat t snel beter! Sterkte ermee

3 jaar geleden

Hier na bad Weleda billenzalf en verder altijd talkpoeder van zwitsal. Nog nooit luieruitslag gehad tot nu toe. Succes met de uitslag!!

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde gehad. De dokter had ons daktozine aangeraden. En naa een paar keer smeren was het al eeen heeeeel pak minder en de volgende dag was het alweer volledig weg.