10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb schoentjes 2de hands overgenomen of in de opruiming gekocht bijv van shoesme. Het belangrijkste is dat ze goed ondersteunen

3 jaar geleden

Ze moeten goed ondersteunen maar ook zeker flexibel zijn. Hiel moet heel stevig zijn en de zool moet je dubbel kunnen vouwen. Wij hebben van shoesme gekocht met de flexzool, is nu zo belangrijk omdat de voetjes nog goed moeten ontwikkelen. Sommige schoenenwinkels bijv. Ziengs kun je bellen voor advies en online kun je van die maattabellen uitprinten om het voetje op te meten.

3 jaar geleden

Ik had hele leuke laarsjes gekocht.. maar die waren nog te zwaar voor mijn dochter dus ze ging er heel rara op lopen, ik heb nu vans en daar loopt ze super op! Ik vind die schoenen ook echt belachelijk duur.. ik heb ze in de sale gekocht dan valt het wel weer mee..

3 jaar geleden

Ik koop schoentjes tweedehands via Vinted. Heel veel aanbod, wel handig als je zelf al een beetje weet wat je zoekt (kan je op merk en maat zoeken bijvoorbeeld). Scheelt echt veel geld en vaak heel weinig gedragen!

3 jaar geleden

Teddy en James heeft hele leuke schoentjes. Ook best betaalbaar!

3 jaar geleden

Wij gaan ook voor shoesme schoenen. Ik zou schoenen nooit tweedehands kopen, schoenen passen zich aan aan voeten en zullen nooit meer goed passen om een andere voet.

3 jaar geleden

Hoe weet je welke maat schoentjes je moet hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Hoe weet je welke maat schoentjes je moet hebben?
Je kan de voet omtrekken (of alleen een streepje zetten bij de grote teen en de hiel) en dat op meten. Op verschillende sites kan je dan kijken welke maat er bij hoort

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Wij gaan ook voor shoesme schoenen. Ik zou schoenen nooit tweedehands kope ...
Schoentjes in maat 19 die ik koop zijn vaak maar enkele keren gedragen of alleen in de kinderwagen. Dus ik denk dat dat wel meevalt hoor :)

3 jaar geleden

Wij hebben ook redelijk prijzige schoentjes gekocht. Maar wel in een winkel waar we goed geadviseerd zijn, voetjes gemeten zijn en we elke aantak weken advies krijgen terug te komen voor controle om te kijken of ze ook goed zitten. Stel ze passen dan al direct niet meer, was het advies niet goed en doen ze daar ook iets mee. Zijn we heel tevreden over. Persoonlijk vinden wij het belangrijk dat die kleine soepele en nog groeiende voetjes goede steun hebben.