Ik vind dit super vervelend om over te praten maar misschien zijn er dames met het zelfde probleem of tips..
Ik heb een heftige bevalling gehad.. ze was een sterrenkijker, wilde de knik niet maken..
Uiteindelijk is ze met een vacuumpomp, knip en iemand die op mijn buik stond te duwen geboren.
Erna ruim 2.1 liter bloed verloren en met spoed naar de o.k. gebracht om alles schoon te maken van binnen omdat t bloede niet wilde stoppen.
Nu is ze al ruim 7 maanden oud.
Maar elke keer als mijn man en ik t proberen doet het pijn. Al meteen aan t begin, het voelt net of er iets kapot is (huid van binnen ofzo) terwijl bij de controle alles goed was.
Alleen bepaalde standjes "lukt t".. enig sinds. T is dan echt super goed proberen te ontspannen, veel glijmiddel en proberen ff door de pijn in t begin heen te bijten en dan uiteindelijk lukt t..
Maar vaak ook niet. Ik voel me echt verschrikkelijk erdoor, hij heeft alle begrip en is super lief maar ik vind t zo klote..
Toch maar een verwijzing naar de gyn gaan vragen. Mensen die dit ook hebben/hadden of tips..?