883 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochtertje Norah en ik

4 jaar geleden

Alyssia vandaag 8 weekjes ❤️ #trotsemama #mijnprincesje #fotomaggebruiktworden

4 jaar geleden

Onze Liam alweer 11 weekjes oud ❤️❤️

4 jaar geleden

Gister alweer 2 maanden 😍

4 jaar geleden

vandaag zijn we al 3 maanden oud..🤩

4 jaar geleden

Quinn, vandaag precies 12 weken. Hij heeft ontdekt dat zijn handjes dingen kunnen grijpen (haren, kettingtjes, lange oorbellen... ouch!) 🥰

4 jaar geleden

Vandaag 14 weken en 1 dag oud en voor het eerst zelf omgerold!! Van der buik naar der rug. Ik ben een trotse mama!

4 jaar geleden

Bijna 17 weken. Waar blijft de tijd 😱

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Dit is lieve Julia Annabel😍 alweer 3 maandjes oud! Kan al haar hoodje stil houden en klets je de oren eraf. Zon aandoenlijk meisje❤ slapen doet ze super van elf uur savonds tot half acht sochtends! Vandaag haar papa uitgezwaaid die gaat vijf maandjes op zee! Fijne dag iedereen Groetjes lani!

4 jaar geleden

Mijn lieve baby boy Raul-Raphaël inmiddels 11 weken 😍😍

4 jaar geleden

Alyssia precies 2 maandjes vandaag 🥰 59,5 cm en 6020 gram gemeten vandaag Tevens haar eerste vaccinaties gehad en dat deed ze heel goed!❤️

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Alyssia precies 2 maandjes vandaag 🥰 59,5 cm en 6020 gram gemeten vandaag ...
Ach wat een schatje :D

4 jaar geleden

Vandaag alweer drie maanden! Lieve kleine Cas.

4 jaar geleden

Dit vrolijke meisje is alweer ruim 10 weken. Wij ontvingen vandaag deze kaart en het blijft me verbazen hoeveel zij lijkt op de tekeningen van Fiep Westendorp of de tekeningen op haar, het is maar hoe je het bekijkt haha 🥰 Foto mag gebruikt worden

4 jaar geleden

Nylah Josephine ❤️ 😍 bijna 3 maandjes 🥳.

VRIEND

4 jaar geleden

Ze groeit zo snel 😭 vrijdag 3 maanden ♥️

4 jaar geleden

Ondertussen alweer 11(+3) weken!

4 jaar geleden

Wat gaat de tijd toch ontzettend hard!! Nog steeds helemaal verliefd 🥰🥰

4 jaar geleden

Maxx met "mama Fay", die 2 zijn echte vriendjes! Zo lomp als ze altijd was, zo enorm voorzichtig is ze nu met Maxx in huis. 🥰 Meneer is alweer ruim 10 weken. Foto mag gebruikt worden. @ieveaaenaa_ op Instagram.

4 jaar geleden

Onze wonder kindje Genesis geboren 11-12-2019💕