883 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Daar is ze dan! Dit is Tess❤️ Geboren op 18 december om 17.44. Met 40+5 we ...
Wat heerlijk dat je een natuurlijke bevalling hebt gehad. Ons ventje is ook een stevige baby. Heerlijk die bolle toet en spek beentjes en armpjes 😁❤️🥰

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Daar is ze dan! Dit is Tess❤️ Geboren op 18 december om 17.44. Met 40+5 we ...
Wow 9 pond! Lekker! Dikke babbies zijn de beste, wat je zegt, die heerlijke bolle snoetjes en spekarmpjes/beentjes 🥰🥰 gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op MB1213

Onze zoon Brayden geboren op 17 december, 2590 gram en 48 cm. 💙
Zo leuk! Mijne ook geboren op 17/12 44,5 cm en 3130gram

4 jaar geleden

Miles Henry Edward James🎺 Geboren op 17 december 2019. Geplande keizersnede zou 19 december 2019 zijn, maar mama werd niet zo lekker dus werd het een spoedje op dinsdag de 17! Geboren om 14.01 in OK 14 ;) te AMC. 3130 gram| 44,5 cm | 39+4

4 jaar geleden

Reactie op Judithdaisy

Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd 😊
Tnx! Ja echt zo bijzonder, wat een gevoel voor timing🤣 Zo dankbaar. Nu al een klein toppertje❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Onze zoon Liam Odin is er! ❤️. Zaterdag 21-12 om 8 uur ‘s ochtends gemeld in het ziekenhuis omdat ik zelf geen weeën kreeg en mn vliezen al 24 uur waren gebroken. Rond 11 uur kreeg ik weeenopwekkers en paar uren later zat ik op 3 cm ontsluiting en hebben we het bad klaargezet. 2 uren later zat ik op 5 cm en ging ik in bad waar ik de weeen heel goed op kon vangen. 1,5 uur later kreeg ik al persdrang en zat ik ineens op 10 cm ontsluiting! 😳 dat overviel me behoorlijk 🙈. Heb ongeveer een uur geperst en toen ging het helaas niet meer 🙈 dus moest k op bed gaan liggen en kwam de gynaecoloog erbij met de vacuüm. Ik kreeg een knip en onze man helaas een vacuüm en toen was ie er heel snel. We moesten nog een nacht en dag in het ziekenhuis blijven ivm infectie gevaar en hij wilde nog niet goed aan de borst. Al met al een mooie bevalling gehad wat heel geleidelijk allemaal ging ondanks dat mijn lijf zelf niet doorhad dat er weeën nodig waren 😅. Zie hier onze zoon Liam Odin ❤️. Geboren om 19:34 uur op 21-12 en hij woog 3435 gram. Nu lekker bijkomen en aan elkaar wennen ❤️

4 jaar geleden

Mijn kleine knaptoet. Logan is geboren op 10-12-2019 met 37 weken. 3078 gram en 49 cm. Een ingeleide bevalling. Na 6 dagen ziekenhiis zijn wij vorige week thuis gekomen. Super trots op onze kleine vechter💙💙

4 jaar geleden

Mag ik jullie even voorstellen aan mijn kleine meisje Ruby Leilani de Vries! Geboren op 19-12-19 door middel van een geplande inleiding in het LUMC bij 38+6 wk zwangerschap. Ik weeg 2775 gram bij de geboorte. En het gaat hardstikke goed. Mama is verliefd. ❤

4 jaar geleden

Finn onze knappe zoon 💙 geboren op 11-12-2019💙

4 jaar geleden

Daar is onze man dan eindelijk, enorm zware bevalling gehad en anders dan verwacht , de geplande thuis bevalling werdt toch een ritje naar het ziekenhuis vannacht , ivm niet goed doorzetten van de ontsluiting, de laatste paar cm toch met medicatie kunnen doorzetten en natuurlijk bevallen , onze prachtige zoon heet Mike ❤️ 3880gram en 51 cm

4 jaar geleden

Daar is ie dan. Vanmorgen rond 7.30 begonnen de weeen. 11.00 vliezen gebroken en om 11.24 was hij er! Onze zoon ronny! 3600gr en kerngezond!

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Daar is ie dan. Vanmorgen rond 7.30 begonnen de weeen. 11.00 vliezen gebrok ...
Wauw, klinkt als een droom bevalling!! Gefeliciteerd allemaal met jullie knappe kindjes en geniet ervan met de feestdagen🤗!

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Wauw, klinkt als een droom bevalling!! Gefeliciteerd allemaal met jullie ...
Twaalf geen droombevalling ( heb in de laatste 5 minuten alles aan elkaar geschreeuwd en mn man gebeten😖) maar ben er wel heeeeeel blij mee😊

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Wauw, klinkt als een droom bevalling!! Gefeliciteerd allemaal met jullie ...
Jij succes met de laatste loodjes. En zet hem op meid je kunt het!❤

4 jaar geleden

Cilou, geboren op 39+5weken op 23/12 na een bevalling van 30u. Ze meet 51cm en weegt 3,820kg. 💗

4 jaar geleden

Zion Valentijn geboren via een geplande keizersnede vandaag. 3680 gram en kerngezond

4 jaar geleden

Reactie op Joycevloon

Zion Valentijn geboren via een geplande keizersnede vandaag. 3680 gram en k ...
Hier ligt exact hetzelfde geboortepakje klaar! 🥰 Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!

4 jaar geleden

Zion en haar zus. 17 dec 19 ❤️

4 jaar geleden

Acéliya geboren op 23.12.2019 en woog 3kg150gram en is 50cm groot 😊

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Daar is ze dan! Dit is Tess❤️ Geboren op 18 december om 17.44. Met 40+5 we ...
Wat toevallig, ik ben ook 18/12 bevallen en ze heet ook Tess!