883 Reacties

3 jaar geleden

18 maanden 😍

3 jaar geleden

18 maanden 😘

3 jaar geleden

Vrolijk, lief, knuffelbeertje♡ 1.5 jaar alweer, wat gaat die ontwikkeling snel.. (Ja,hij wilt niet andersom zitten in de wagen hihii, als die er al in zit want lopen/rennen is leuker). Deze mama is apetrots!!♡

3 jaar geleden

Wat een bossen haar allemaal😲😍. Onze dochter wordt ondanks dr oorbellen en vaak roze kleren alsnog gezien als een jongetje. Ik frustreer me hier soms enorm om... hier lekker aan de haal met de kitten 🤣🥰 echt dol op dr maatje 🐈

3 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Wat een bossen haar allemaal😲😍. Onze dochter wordt ondanks dr oorbellen e ...
Ah wat leuk dat zo gek op de kitten is! Ons zoontje heeft net zo veel (of weinig) haar hoor, zonder ooit geknipt te zijn geweest. Maar snap dat 't voor 'n meisje vervelender is.. Misschien 'n hoofd/haarbandje om of 'n strikje/speldje in de haartjes die ze wel heeft? Of 'n jurkje/rokje? Niemand zal dat bij 'n jongen doen, dus in 1x duidelijk! ;)

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Ah wat leuk dat zo gek op de kitten is! Ons zoontje heeft net zo veel (of w ...
Ja bij onze dochter is t ook nog nooit geknipt haha. Een haarbandje doe ik af en toe maar die trekt ze continu af en strikje of speldje blijft nog niet zitten. Dit proberen ze af en toe. Vooral bovenop heeft ze weinig haar, de achterkant is er wel iets maar nog niet genoeg voor een staartje. En ja jurkjes en rokjes heeft ze vaak aan maar is ook niet altijd fijn enzo. En je wilt ook gewoon eens een broek aan doen met een shirtje.

3 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Wat een bossen haar allemaal😲😍. Onze dochter wordt ondanks dr oorbellen e ...
Mijn dochtertje heeft aan de achterkant iets meer haar, maar ikfrustreer me er soms ook aan dat ze voor jongen wordt aangezien. Ondanks dat het natuurlijk niks uit maakt of ze een jongen of meisje is, maar het voelt toch vervelend als mensen het verkeerd zeggen

3 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Mijn dochtertje heeft aan de achterkant iets meer haar, maar ikfrustreer me ...
Ja dat is bij onze dochter ook inderdaad, de achterkant is meer maar niet echt staartjes waardig hihi. Frustrerend he... maargoed het maakt inderdaad niet uit of ze jongen of meisje is maar wel vervelend als je een meisje hebt en iedereen hij of jongen zegt... zelfs als ik dr helemaal in roze en bloemetjes en haarbandjes kleed, dan nog zeggen mensen : aw wat een lief ventje 😡😡.

3 jaar geleden

19 maanden. Wil niet alleen stappen maar is niet abnormaal aangezien hij geboren is met een klompvoetje. Gaat in zijn stoel zitten als hij honger heeft en alles smaakt beter uit het bord van een ander. Deze lieverd is altijd vrolijk en weet iedereen in te palmen met zijn lach

3 jaar geleden

Grote zus Ameliah 1.5 en klimt overal op, lekker stiekem en stout maar daar ben je klein voor❤️

3 jaar geleden

Onze kleine zus Elina 3 maandjes oud morgen en wat is ze wijs, een echte lachebekje en allemans vriend. ❤️ Trots op mijn 2 mooie meiden.

3 jaar geleden

Lekker kliederen met zand en water, Livia doet niks liever 🥰

3 jaar geleden

20 maand

2 jaar geleden

Onze Stanley is alweer bijna 22 maanden! Het gaat zo snel 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Pegggz

09-12-19 Marly 😍
Mijn dochter is van dezelfde datum ❤

2 jaar geleden

Deze kleine monster is vandaag al weer 2 jaar geworden. Wat gaat de tijd snel en wat is de ontwikkeling snel. Al hoewel hij nog niet goed praat snapt hij alles en snap ik hem vooral ❤️

2 jaar geleden

Livia in een gekke bui!

2 jaar geleden

BRIANNA 1+6 weken oud

2 jaar geleden

2 jaar en 4 maanden