883 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Alles goed met jouw kindje? Het zijn inderdaad vechters, ben er zo veel mog ...
Ja hier gaat alles goed, ze is nu thuis dus dat is heel fijn! Nogmaals heel veel sterkte en gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! 💪🏻❤️

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Ja echt super dankbaar dat ik haar zo kon baren. Echt blij mee dit ook te h ...
Haha dat gevoel herken als je al een eerste hebt die van ons is net 3jr idd wat een reus vergeleken nu met onze tweede van een maandje oud nu.. Hihi😍

VRIEND

4 jaar geleden

Ons kleine meisje alweer 9 dagen oud 💞✨ ik kan me nu al niet meer voorstellen hoe we er thuis bij zaten zonder haar. Zoooveel lieve dino geluidjes de hele dag, kan ik zo van genieten 🤩.

4 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Mayson, 24 december 2019. Humpy was pas 28 weken en 1 dag, ligt nu op de NI ...
Sterkte! 🥺💙

4 jaar geleden

Danté Killian in vandaag geboren. Om 12:36uur na een bevalling van 7uurtjes. Hij weegt 3500gram en toen het super goed. We zijn heel trots op onze zoon! 💙

4 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Mayson, 24 december 2019. Humpy was pas 28 weken en 1 dag, ligt nu op de NI ...
Sterkte!!

4 jaar geleden

Onze dochter Fenna🥰 24.12 - geboren met 39,3 wkn - 3520 gram. Zo ontzettend verliefd😍 De bevalling duurde maar 4 uur. Kort maar krachtig 😏

4 jaar geleden

Gisteren is na een bevalling van ruim 16 uur waarvan bijna 4 uur persen onze dochter Fiene Elise Corine geboren, roepnaam Fiene. Wij zijn super verliefd op ons kleine meisje.

4 jaar geleden

23 december om 03.39 in ons kleine meisje Sofie Isa geboren. Vandaag dus al een weekje oud!

4 jaar geleden

Luca geboren 25 november, een maandje te vroeg. 💙

4 jaar geleden

Onze zoon Jake 💙 6-12-2019 geboren met een geplande keizersnee. Uitgerekende datum was 12-12-2019.

4 jaar geleden

Reactie op 06122019

Onze zoon Jake 💙 6-12-2019 geboren met een geplande keizersnee. Uitgereke ...
Super cute❤️ gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op 06122019

Onze zoon Jake 💙 6-12-2019 geboren met een geplande keizersnee. Uitgereke ...
Dat mutsje! 🥰 gefeliciteerd! 💙🥳

4 jaar geleden

Tygo Bas geboren op 29 december. Was 4 januari uitgerekend.

4 jaar geleden

Geboren op 30 december bij 41.3 weken: Fem Niene Hopman. Roepnaam Fem! Een voorspoedige bevalling en twee uurtjes later mochten wij lekker naar huis met ons meisje!

4 jaar geleden

Reactie op Sandra85

Geboren op 30 december bij 41.3 weken: Fem Niene Hopman. Roepnaam Fem! Een ...
Was dit van een eerste kindje? Ik hoor dat veel eerste kindjes rond 41.3 geboren worden. Ik ben volgende week donderdag ook 41.3, en voel me vooralsnog heel goed. Maar wat een prachtige baby! Geniet er van!🥰

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Dat mutsje! 🥰 gefeliciteerd! 💙🥳
Komt van de zeeman 😍 van een Micky mouse box pakje super schattig

4 jaar geleden

Brrr koud buiten!

VRIEND

4 jaar geleden

2 weken oud alweer 🤩♥️

4 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Gefeliciteerd wat een mooi mannetje, ik hoop van harte dat hij morgen naar ...
Na 6 dagen ziekenhuis mochten we hem eindelijk mee naar huis nemen! Het gaat goed, hij groeit en drinkt goed. We zijn heel blij dat hij bij ons is ♥️