883 Reacties

4 jaar geleden

2 weekjes 馃グ. Mag ook gebruikt worden op insta馃嵓

4 jaar geleden

Onze mooie en lieve Lola.Ze is op 8 dec geboren, nu 4 weken oud

4 jaar geleden

Onze mooie en lieve Lola.Ze is op 8 dec geboren, nu 4 weken oud

4 jaar geleden

31 december om 1:08 met een ongeplande keizersnee is onze Lars geboren! 馃槉

4 jaar geleden

Maxx Arie is met 41.0 weken, op 04.01.2020 geboren! 馃挋 Ik zou morgen ingeleid worden. Z贸 blij dat meneertje naar z'n moeder geluisterd heeft en toch besloot zelf te komen. Het was een relatief korte, maar hele pittige, bevalling.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Wat een mooie kindjes 馃挐馃挋

4 jaar geleden

Op 1e Kerstdag 25-12-2019 is Siem geboren. De bevalling (mijn eerste) ging thuis vlot en erg goed. Hij was 52 cm en 2780 gram. Zijn temperatuur was helaas 35,6, waardoor wij na 1,5 uur naar het ziekenhuis moesten. Onze lieve Siem heeft 5 nachten in het ziekenhuis moeten blijven vanwege zijn dysmaturiteit. Een moeilijke tijd, gezien wij op een andere verdieping verbleven. Na 3 nachten was er een kamer vrij naast de couveseafdeling en mocht hij bij ons op de kamer! Voor het eerst langer dan 3 uur bij hem geweest. Siem doet het thuis super goed en is al over zijn geboortegewicht heen! 馃挭馃徏 Een kindje hoort gewoon bij zijn papa/mama te zijn! Eenmaal thuis kunnen we pas 茅cht genieten van elkaar! 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Op 1e Kerstdag 25-12-2019 is Siem geboren. De bevalling (mijn eerste) ging ...
Wat een leuk bericht om te lezen dat je thuis bent bevallen, dat heb ik ook op mijn wishlist staan. Vandaag 41+0. Wel erg triestig om te moeten lezen dat jullie dan al een geruime tijd van elkaar gescheiden waren, zoals je zegt; een kindje hoort gewoon bij mama/papa te zijn 鈽猴笍 Wens je het allerbeste toe !

4 jaar geleden

Geboren op 23 december 鈽猴笍

4 jaar geleden

Dit is Tommy, geboren op 9 december. Op deze foto was hij een net een week oud, hij is inmiddels al flink gegroeid. Tommy is in het ziekenhuis geboren vanwege medische pijnbestrijding bij mij i.v.m. rugklachten maar we konden en mochten gelukkig beide na de bevalling gelijk naar huis.

4 jaar geleden

Tycho vandaag 4 week oud

4 jaar geleden

Miel Janssen, geboren op 19/12/19. 3.6 kg, 53 cm馃挍

4 jaar geleden

Reactie op irisbr

Miel Janssen, geboren op 19/12/19. 3.6 kg, 53 cm馃挍
Mag gebruikt worden op instagram馃摳

4 jaar geleden

Reactie op irisbr

Miel Janssen, geboren op 19/12/19. 3.6 kg, 53 cm馃挍
Gefeliciteerd!! Genieten van jullie miel鉂わ笍 Vraagje waarom ligt er een opgerolde hydrofiel handdoekje opgerold onder z'n Li schouder馃槉 nieuwsgierigheid... Onze meid heeft namelijk een voorkeurshouding met der lijfje nu druk met oefeningen aan de slag... (vandaar nieuwsgierig) mss niks mee te maken...

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gefeliciteerd!! Genieten van jullie miel鉂わ笍 Vraagje waarom ligt er een opger ...
Inderdaad hij heeft ook een voorkeurshouding. In het ziekenhuis werd ons verteld hem af en toe te draaien naar de andere kant馃槄

4 jaar geleden

Reactie op irisbr

Miel Janssen, geboren op 19/12/19. 3.6 kg, 53 cm馃挍
Wat een bijzondere naam! Ben benieuwd hoe je daar bij komt. :)

4 jaar geleden

Ons kleine mannetje Fyp Leon geboren op 24 december om 18:30 uur 馃挋 Z鈥檔 2e naam is naar onze opa.... en dat hebben we vanaf begin gezegd en wat nu onwijs bijzonder is (vinden wij) Fyp is op kerstavond geboren en Leon omdraaien is Noel 馃巹alsof het zo moest zijn! Mag op insta worden gebruikt, mijn account is niene_

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Wat een bijzondere naam! Ben benieuwd hoe je daar bij komt. :)
In Belgi毛 komt hij wel vaker voor, kort voor Emiel of Kamiel. Mijn Nederlandse oma kende de naam niet en moest er nogal aan wennen 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op irisbr

In Belgi毛 komt hij wel vaker voor, kort voor Emiel of Kamiel. Mijn Nederlan ...
Oh ja nu je dat zo zegt klinkt het wel logisch. Ik ken het vanuit Nederland ook niet, dus snap wel dat je oma even moest wennen :)

4 jaar geleden

Reactie op irisbr

Inderdaad hij heeft ook een voorkeurshouding. In het ziekenhuis werd ons ve ...
Wij hebben er inmiddels fysio bij met een waslijst aan oefeningen馃槄 Maar wat jullie doen is voor het nekje alleen of ook het lijfje? Ga ik ook eens overleggen met m'n fysio Lijkt mij ook mooi om het zo te doen..