10 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben heel veel gehad aan een bel consult met slaaptipsvoorbabys!

4 jaar geleden

Ik heb een andere slaapcoach gehad. Bewust kindercoaching . Dat was heel fijn. En veel aan gehad.

4 jaar geleden

Ik had ook eerst de slaapgidsen van snuggles en dreams maar vond ik moeilijk toe te passen. Wel veel van geleerd. Daarna meegedaan aan een slaapproject wat wel wat hielp maar door omstandigheden vervallen in slecht slapen. Nu heb ik de app van Little ones. Deze is echt wel erg goed moet ik zeggen. Wederom door omstandigheden (nog) niet kunnen toepassen.

4 jaar geleden

Wij doen het zo: Voormiddag geen dutje. Om 11u groentenpap. Daarna slaapzakje aan, hem in bed leggen en terwijl hij ligt een flesje van 90ml geven. Zonder flesje valt hij nooit in slaap. Vechten, huilen, draaien,.. met een klein flesje te geven vindt hij troost en valt hij in slaap. Ook s avonds doen we dit zo en onze zoon slaapt 11u per nacht.. middagdut van ongeveer 2uur. Het proberen waard..

4 jaar geleden

Reactie op Valdc

Wij doen het zo: Voormiddag geen dutje. Om 11u groentenpap. Daarna slaapza ...
Ik geef nog borstvoeding, aan de borst valt ze graag in slaap Maar alleen....😅

4 jaar geleden

Lees net dat je bv geeft. Heel vervelend om te horen waarschijnlijk maar het is heel normaal en niet iets raars dat ze lastig in slaap komt zonder de borst. Borstvoeding is zoveel meer dan alleen voeding. Heb je een speentje al geprobeerd? Waarschijnlijk wel. Ik ben zelf (ook bv gevende) enorm onzeker geweest over het slapen van m’n dochter. Sliep enkel in de draagzak en ‘s nachts tegen me aan. Ik dacht dat ze zelfstandig moest slapen. Super veel geprobeerd maar niks hielp. Toen heb ik het maar gewoon los gelaten. Nu slaapt ze steeds beter. Zat dagen dat ze nog bij mij wil liggen hoor maar ze ligt nu ook vaak zonder drama in haar ledikant 🥰

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Lees net dat je bv geeft. Heel vervelend om te horen waarschijnlijk maar he ...
Hier ook enkel in de draagdoek of al tuttend... dan heeft ze 3 weken goed geslapen in haar ledikant maar nu terug enkel tutten enkele uren per nacht en liefst continu bij de dutjes. Maar ik moet terug gaan werken dus ben echt bang dat ze veel gaat wenen.

4 jaar geleden

Reactie op Celine 1234

Hier ook enkel in de draagdoek of al tuttend... dan heeft ze 3 weken goed g ...
Ah jeetje snap ik. Vaak is het een fase en komt het weer goed. Je zou kunnen proberen om haar in haar bedje te leggen met jouw gedragen shirt of zo erbij. Dit helpt vaak wel. Zo kan ze je ruiken. Als je op zoek gaat naar een slaapcoach (ik heb daar geen tips voor. Heb het niet op slaapcoaches) zoek dan aub echt een goede gecertificeerde. Iedereen mag zich slaapcoach noemen en helaas zijn er heel veel oplichters tussen :-( Je baby laten huilen is niet nodig om ze te leren wennen aan hun bedje ❤️

4 jaar geleden

Reactie op meggyb

Wij hebben heel veel gehad aan een bel consult met slaaptipsvoorbabys!
Hier hebben wij ook hele goede ervaring mee!

4 jaar geleden

Reactie op Celine 1234

Hier ook enkel in de draagdoek of al tuttend... dan heeft ze 3 weken goed g ...
Als mede-borstvoedingsmama snap ik helemaal je situatie. De app van Little ones heeft 1 slaapmethode waarbij je troost kan bieden aan de borst. Dit samen met een goed ritme voelt misschien wel goed om te testen.