10 Reacties

3 jaar geleden

Ik zat ook altijd te dubben wat ik hem moest aantrekken. Al lange tijd geen laken of deken gebruik aangezien hij nooit stil ligt.. Daarom laatst een puckababy slaapzak gekocht. Hij draagt nu de herfstslaapzak met een romper met lange mouw. Is rond de 19 graden op zijn kamer. Zoonlief heeft afgelopen weekend ook koorts gehad, 6e ziekte gehad bleek dinsdag ;)

3 jaar geleden

Vond ik ook erg lastig. Femm slaapt in een romper met korte mouw in een feetje limited of wafel pyjama in een meyco winter slaapzak zonder mouw (geen idee welke tog dat is) in een slaapkamer van ongeveer 17 a 18 graden. Checkte elke keer als ze sliep der nekje en daar was het een goede temp en voelt smorgens ook gewoon lekker warm aan dus ik denk dat dit voor haar nu voorlopig goed is.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook snel koud s'nachts. Hij slaapt nu in een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen van babydump, tog-waarde 2.4. Nu heeft ie lekkere warme beentjes als ik hem uit bedje haal. Zijn kamer is tussen de 18 en 19 graden s'nachts.

3 jaar geleden

Hier prenatal slaapzak met mouw tog 3, korte mouw romper en dunne katoenen pyjama van h&m. Kamertje is rond de 18 graden, maar ze heeft het snel koud snachts. Dekentjes en lakens hebben we vanaf 3 maanden niet meer in het bedje, ze is daarvoor ook veel te beweeglijk.

3 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen

3 jaar geleden

Hier wordt het 16 graden op de kinderkamer (enkel glas ...), dus ze heeft een slaapzak van 3 tog en een romper, soms ook een broekje. Ze heeft het heerlijk warm.

3 jaar geleden

Wij hebben de de puckababy 4-seizoenen slaapzak. Mijn zoontje slaapt nu in de herfst slaapzak met een rompertjes met korte mouwen. In zijn kamer is het 17 à 18 graden

3 jaar geleden

Hier 17 a 18 graden en slaapt in een romper, pyjamapakje en laken met dekentje. Tegen de ochtend wordt hij iets wakker is dan boven de deken uit, opnieuw instoppen en dan slaapt hij verder. Hij heeft sowieso snel koude handen en voeten, dus dat nemen ik niet als graadmeter. Wel is hij altijd blij en komt niet over dat hij het koud heeft. Heb wel een winterslaapzak van de Hema liggen en wil die binnenkort eens proberen

3 jaar geleden

Winter slaapzak van hema met romper of 'normale slaapzak' van hema met mouwen + romper + pyjama. Het wordt ca. 18-19 graden. Soms laat ik de sokjes aan

3 jaar geleden

Slaapzak 2.5tog + romper lange mouwen. Temperaruur in zijn kamer is rond de 18 graden.