35 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 8,5 maand heeft er ook sinds kort last van. In het begin pakte ik haar uit bed om te troosten maar toen kreeg ik haar helemaal niet meer terug in bedje. Dus vanaf nu troosten vanuit haar bedje. Bij haar blijven zitten en handje vast housen. Sinds eergisteren heb ik haar een knuffel doekje in bed gegeven en ik moet zeggen (afkloppen) dat schijnt te werken.

3 jaar geleden

Ook deze slaapregressie was bij ons een heftige. We hebben haar meer de kans gegeven om zelf in slaap te vallen. We horen goed aan haar wanneer ze echt nood heeft aan ons. We hadden een houvast aan de Little ones app.

3 jaar geleden

Ik lees mee, wij hebben hetzelfde...

3 jaar geleden

Precies hetzelfde geval.. ik ben ook helemaal op.

3 jaar geleden

Mijn dochter is 8,5 maanden. Ik heb nog nooit iets gemerkt van een slaapregressie of sprong

3 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Mijn dochter is 8,5 maanden. Ik heb nog nooit iets gemerkt van een slaapreg ...
Wat een zegening!! Bij 4 maanden en nu weer😭.

3 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Ook deze slaapregressie was bij ons een heftige. We hebben haar meer de kan ...
Laten huilen bedoel je dan? Hij houdt het makkelijk 10 minuten vol😭. Hoe pakte je dat aan?

3 jaar geleden

Reactie op Ays

Precies hetzelfde geval.. ik ben ook helemaal op.
Sterkte😭

3 jaar geleden

Reactie op Zeynoo

Ik lees mee, wij hebben hetzelfde...
Sterkte😩

3 jaar geleden

Reactie op SuusSmits

Mijn dochtertje van 8,5 maand heeft er ook sinds kort last van. In het begi ...
Fijn dat het lukt om haar in bed te troosten.hier blijft hij doorkrijsen! Pas als ik hem op til is hij meteen stil. En kruipt hij in me te slapen. Doekje is wel een goed idee misschien nog... thanks.

3 jaar geleden

Wij hebben net de slaapregressie achter de rug. Ik was telkens uren bezig om hem in slaap te krijgen. Dit heeft zo'n 3 weken geduurd. Volhouden, zou ik zo zeggen. Het was op de ene dag van de andere gedaan.

3 jaar geleden

Zo fijn om die herkenbaarheid te lezen. Sinds 4 dagen, moet ik 3 of 4 x per nacht uit omdat hij begint te krijsen. Normaal slaapt hij echt heel erg goed

3 jaar geleden

Reactie op Marissa_1

Wij hebben net de slaapregressie achter de rug. Ik was telkens uren bezig o ...
Ahhhh echt!!! Doet me goed dit te lezen!! Sliep hij dan in je armen? Of bleef je hem in bed troosten? Want dat lukt hier gwn niet

3 jaar geleden

Reactie op Bodhi

Zo fijn om die herkenbaarheid te lezen. Sinds 4 dagen, moet ik 3 of 4 x per ...
Ahhh! Sterkte lieve mama! Het is zo pittig deze dagen/weken

3 jaar geleden

Zeer herkenbaar. Ik moest de laatste tijd ook 2x uit bed terwijl hij normaal perfect door sliep. Ik wieg hem nu in slaap in mijn armen. Als hij bij het weg leggen nog wat wakker wordt geef ik een beetje water. Ook als hij s nachts wakker werd een beetje water uit de fles. Sinds ik de water techniek doe slaapt hij sinds 2 dagen weer door.. het proberen waard..

3 jaar geleden

Wij hebben deze al met 7 maanden gehad, duurde 5,5 week. Ieder uur wakker na middernacht, was een hele pittige! Niet ieder kindje heeft last van iedere regressie, ik hoop dat de volgende hier overgeslagen wordt 😂

3 jaar geleden

Reactie op Amita

Laten huilen bedoel je dan? Hij houdt het makkelijk 10 minuten vol😭. Hoe p ...
We laten ze max 6 minuten huilen, daarna troosten we. We pakken ze dan steeds op want ze wordt woest als je ze in haar bedje laat. Als ze rustig is leggen we ze terug en gaan we de kamer uit. Als we in de kamer blijven, roept ze echt naar ons. 's nachts moet papa troosten want bij mij wil ze anders om de 2 uur drinken, maar daar zijn we allemaal van onderdoor gegaan. Ik geef ze nu om de 4 uur borstvoeding (wat voor ons wonderbaarlijk goed is 🙊) en het huilen tussendoor is voor papa. Dit is steeds minder nodig. Zelf slaap ik sinds kort ook niet meer bij haar omdat ze anders niet stopt met roepen tot ik ze aanleg. Sinds haar slaapregressie heeft ze ook steeds in de ene hoek van haar bed een een knuffeldoekje en de andere hoek een glow in the dark bibs (tut). Heeft ze lang niet naar gekeken, maar speelt ze nu mee om in slaap te geraken.

3 jaar geleden

Reactie op Valdc

Zeer herkenbaar. Ik moest de laatste tijd ook 2x uit bed terwijl hij normaa ...
Jaa inderdaad kan ik proberen. Hij dronk al hele lange tijd geen nachtvoeding meer en ineens dronk tie nog een heel flesje van 210 weg😭. Begreep er helemaal niks van. Ben daar nu mee gestopt om melk in de nacht te geven.

3 jaar geleden

Mijn zoon heeft dit nu ook al 2 weken hij is sinds gisteren 8 maanden maar kwam er achter dat dit dus geen regressie is maar dat er tandjes komen misschien bij jullie ook? Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

We laten ze max 6 minuten huilen, daarna troosten we. We pakken ze dan stee ...
Heftig om de twee uur drinken!! Goed geregeld dan zo. Ja mijn zoontje blijft ook krijsen tot ik hem op pak. Doet je dochter dit ook bij de dutjes? ( moeilijk in slaap vallen) of was het alleen de nacht in gaan?