19 Reacties

4 jaar geleden

Hallo, dit vraag ik mij ook af! Alleen zit ik er mee dat mn zoontjr draait in zn slaap en op zn buik slaapt, dus met deken slapen geeft me zo een onveilig gevoel om die reden.

4 jaar geleden

Hier ligt de kleine sinds dat ze 1 maand is in een slaapzak met een dekbed overtrek. Zelfs met doe hitte. ( natuurlijk goed in de gaten gehouden). Anders rolt ze het hele bed door en nu slaapt ze lekkerder. Als het kouder wordt, doen we een katoenen deken in de dekbed overtrek.

4 jaar geleden

Reactie op Oem Daawoed

Hallo, dit vraag ik mij ook af! Alleen zit ik er mee dat mn zoontjr draait ...
Dit heb ik dus ook. Daarnaast ligt ze vaak helemaal boven in haar bed en gaat ze echt niet de deken over haar heen laten liggen... En ik ben ook bang dat ze eronder komt. Daarom dacht ik een beetje aan een 4 seizoenen slaapzak zonder deken?! Hoor ik toch wel goede verhalen over. Maar wat is dat lastig he?

4 jaar geleden

Hier was alleen in een slaapzak altijd genoeg. Wel een dikke slaapzak in de winter natuurlijk

4 jaar geleden

Alleen in de slaapzak. Vanaf 6 weken ( half jan) ingebakert en toen nog wel onder een dekentje maar nu met bijna 9 maanden gaat ze het hele bed door dus zijn van plan om zo'n 4 seizoenen puckababy aan te schaffen.

4 jaar geleden

Ik heb de kleine al vanaf 3 maanden in een slaapzak. Wanneer het kouder wordt gewoon pyama eronder en sokjes

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Alleen in de slaapzak. Vanaf 6 weken ( half jan) ingebakert en toen nog wel ...
Staat bij mij ook op het aanschaflijstje.. hoor ik veel goede dingen over en dan zonder deken ook. Bij ons op dit moment precies hetzelfde als bij jullie!

4 jaar geleden

Reactie op Evelien1988-

Staat bij mij ook op het aanschaflijstje.. hoor ik veel goede dingen over e ...
Die hebben wij en is ideaal!

4 jaar geleden

Alleen een slaapzak. Mijn dochter is veel te wild. Een deken vliegt alle kanten op.

4 jaar geleden

Lekker in de slaapzak. Geeft ze ook een gevoel van geborgenheid. Mijn zoontje rolt en klautert zn hele bed door in z'n slaap dus ideaal zon ding. In de winter doe ik er een romper met lange mouwen onder aan. Nu heb ik een dun slaapzakje zonder mouwen en draagt ie een korte mouwen romper eronder.

4 jaar geleden

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Over de zomer slaapzak al heel tevreden. Voor herfst en winter zit er een dikker gedeelte bij. Mijn zoontje rolt door zijn hele bed, dus dekentje was voor ons geen optie.

4 jaar geleden

Hier ook een puck a baby sinds dat ze geboren is, heel tevreden over en slaapt door de slaapzakken ook goed door 😃

4 jaar geleden

Slaapzak hier, deken kan niet meer want onze dochter gaat soms het hele bedje door kruipen en op haar buik liggen. Als het kouder wordt, gebruik ik gewoon een dikkere slaapzak.

4 jaar geleden

4 seizoenen slaapzak van puckababy. Heel blij mee! Onze dochter gaat dr hele bed door met slapen. Hebben vanaf 1 maand oud slaapzakjes gebruikt want onder de deken bleef ze niet liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

4 seizoenen slaapzak van puckababy. Heel blij mee! Onze dochter gaat dr hel ...
Wij hebben die ook.. En wat doe je dan eronder aan? En gebruik je de herfst slaapzak nu al?

4 jaar geleden

Reactie op Sab2019

Wij hebben die ook.. En wat doe je dan eronder aan? En gebruik je de herfst ...
Op dit moment een romper, t shirtje en dan de zomer slaapzak. Bij ons in huis is het snel warm en blijft het ook lang hangen. Op haar kamer is het nu nog 22 a 23 graden. En jij?

4 jaar geleden

Op dit moment slaapt hij overdag en zn romper en shirtje +slaapzak. snachst heeft hij een romper + pyjama shirtje met lange mouw aan +ook weer slaapzak. Heb wel een dekentje over hem heen maar hij kruipt er altijd onderuit.. Hihi. Als het straks weer echt kouder wordt gaat er ook nog een pyjama broekje bij aan en een dikker deken, in de hoop dat ie er dan wel onder blijft. Zo niet kun je ook nog een romper met lange mouwen +pyjama +slaapzak doen.

4 jaar geleden

Zodra mn dochtertje een deken voelt schopt ze die aan de kant.🙂 Dus ze gaat slapen met slaapzak en als ze slaapt doe ik het dekentje eroverheen. Hoe strak ik hem ook vast maak, deken is altijd los als ik weer bij dr kom

4 jaar geleden

Slaapzak met een romper met lange mouwen er onder. Ik leg haar wel onder een deken maar daar wurmt ze zich vaak onder vandaan.