10 Reacties

3 jaar geleden

Ik zweer bij de silliconen van chewies!!

3 jaar geleden

Ik gebruik de siliconen van Mushie vangt alles op en sluit goed om het nekje zou je dat aanraden. Wat stoffen slabbetjes betreft; hebben wij met druk knoopjes van babypark!

3 jaar geleden

Bij HEMA hadden ze stoffen slabbetjes met drukknoopjes! Wij hebben zelf zo'n schort van Bibetta, vind ik ook erg handig vanwege de mouwen die schoon blijven.

3 jaar geleden

Ook geen stoffen aanrader, maar ook helemaal fan van Mushie.

3 jaar geleden

Ik heb er heel veel via de gratis weggeef site van mijn stad in Facebook gehad....misschien ook een idee?

3 jaar geleden

Wij hebben ook een siliconen met opvangbakje, ideaal! Slabbetjes voor kwijlen gebruiken we met drukknoopjes . Vanaf woensdag mag je op afspraak winkelen! Ik ga donderdag naar de zeeman 🙂

3 jaar geleden

Slabbetjes met knoopjes zijn de beste 👌🏻 Heb ze bij prenatal gehaald (toen je nog fysiek mocht winkelen) en anders via bol.com en/of wehkamp

3 jaar geleden

Bij jola hebben ze die je bedoeld. Niet met printjes wel met leuke teksten. En het “gat” voor het hoofdje is heel rekbaar :)

3 jaar geleden

Thnx allemaal! Ik heb er nu even wat besteld bij de jola om te proberen :) Zoonlief doet ze zelf om en ook af dus dit zijn dan fijne slabbetjes :)