13 Reacties

3 jaar geleden

Aanloop van de 15 maanden sprong?

3 jaar geleden

Hier presies het zelfde. Onze zoon is nu ook bijna 14 maanden.. Hij slaap iedere avond na 2 x in slaap te hebben gewiegd gewoon bij ons in bed.. Dus helaas geen tips behalve maak het jezelf niet te moeilijk en neem hem lkker in bed zodat je ook wat kan slapen 😁 hier gaat 't overdag trouwens wel gewoon goed.. Alleen savonds is draaamaa

3 jaar geleden

Hier bijna 14 maand. Vorige week ook drama. Geen probleem van gemaakt en (zo veilig mogelijk) bij ons gelegd. Ook wat later in bedje gelegd met witte ruis. Bij ons hielp dit. Dit passeert ook wel. Soms hebben ze wat extra liefde nodig! Bij ons kwam het ook wel door een keelontsteking en twee kiezen. Ik ging naar de dokter om eerst alle medische zaken uit te sluiten. Daarna leek het dus gewoon om een fase te gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Kyoma

Hier presies het zelfde. Onze zoon is nu ook bijna 14 maanden.. Hij slaap i ...
Overdag momenteel helaas ook drama

3 jaar geleden

Reactie op Kimm1991

Aanloop van de 15 maanden sprong?
Ja dat zou ook best kunnen, voelde ook een kies die door komt dus wellicht is dat het

3 jaar geleden

Reactie op Kyoma

Hier presies het zelfde. Onze zoon is nu ook bijna 14 maanden.. Hij slaap i ...
Heeft hij overdag ook nog 2 slaapjes?

3 jaar geleden

Hier exact 't zelfde. Bij ons zoontje is 't vaak zo dat als hij blijft brabbelen/jammeren, hij niet in slaap valt. En als ik hem dan na zo'n 10min weer plat leg, hij hard gaat krijsen en dan toch nog in slaap valt. Lukt dat niet, dan halen we hem na zo'n 20 tot 30 min uit bed, en proberen 't na een half uur weer, na opnieuw voorgelezen te hebben enz. Maar of dat bij jullie kindje ook werkt, geen idee.

3 jaar geleden

Reactie op MegaMellie

Hier bijna 14 maand. Vorige week ook drama. Geen probleem van gemaakt en (z ...
Ja id.. bij hem komt id ook een kies door. Wellicht is dat het

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Heeft hij overdag ook nog 2 slaapjes?
Ja ook nog 2 slaapjes, en doorkomende kiezen.. Dus geven hem maar wat extra liefde en nemen hem maar bij ons in bed zodat hij slaap en wij ook haha

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Hier exact 't zelfde. Bij ons zoontje is 't vaak zo dat als hij blijft brab ...
Als ik hem neerleg dan gaat hij gelijk weer staan en huilen. Hij staat dan klaar met speen en knuffel zo van ik wil eruit. Later weer neerleggen helpt ook niet helaas

3 jaar geleden

Wij geven een klein flesje melk terwijl hij in zijn bedje ligt. Valt hij meteen van in slaap. 👍

3 jaar geleden

Na 3 maanden gedoe met slapen (daarvoor nooit problemen) heb ik om een jeugdverpleegkundige bij het consultatiebureau gevraagd die verstand heeft van slaapproblematiek, gevraagd. Is op huis bezoek geweest. Alles besproken hoe het nu gaat en tips en trucs gekregen. Nu 2 weken geleden en gaat echt supergoed! Als je het gewoon even niet meer weet raad ik je ook eens aan om het zo te proberen..

3 jaar geleden

Mijn zoon van 13 maanden vind het helemaal niets om alleen te slapen, bij iedere 45 min wakker en huilen. Hij ligt bij ons in bed. En geniet er lekker van, voordat je het weet kun je beter met hem kletsen en slaap in zn eigen bedje.