52 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op cynjace

Dit heb ik al 13 maanden 😅 en dan doe ik het alleen... ene gaat het super ...
Wauw, respect voor jou 😅

3 jaar geleden

Reactie op Ellen D

Hoi, hoe zijn haar dutjes overdag? Ik bedoel tijden?
Nu: 9.30-10.00, 13.00-14.30 en 18.30 slapen. Voorheen deed ze ochtend een langer dutje, maar nu maak ik haar na een half uur wakker. De nachten en dagen gaan trouwens alweer bijna 2 weken goed nu, op soms een keer onrust in de late nacht/vroege ochtend na maar dan gaat ze wel snel weer slapen als we even zijn geweest of haar even verschonen.

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Wauw, respect voor jou 😅
Jaa dank je wel! Vraag me af of je er aan gaat wennen haha

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Nu: 9.30-10.00, 13.00-14.30 en 18.30 slapen. Voorheen deed ze ochtend een l ...
Mag ik vragen wat je hieraan gedaan hebt?

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Mag ik vragen wat je hieraan gedaan hebt?
Klinkt gek, want had na 2 weken drama niet verwacht dat het zo snel zou werken. Maar we hebben haar 1 nacht gecontroleerd laten huilen, en dan max. 5 minuten. En alleen maar troosten in bed. Dus: knuffel in bed, neerleggen, aai over de vol, sssst en weglopen. Eerst 1 minuut laten huilen, dan 2 minuten etc. Als het hysterisch huilen was ging ik eerder. We zijn die nacht daar 2x 1,5u zo mee bezig geweest, wat best pittig was, maar de volgende dag sliep ze ineens goed, nacht erna kwam ze nog maar 1x, daarna was het doorbroken leek het. Ik denk dat het verlatingsangst was, en ze weer even moest leren dat ze zelf in slaap moet vallen, maar wij er wel voor haar zijn. Voorheen was ze wel een goede slaper trouwens, dat scheelt misschien ook dat dit zo snel werkte.

3 jaar geleden

Reactie op Gsd28

Heeft ze misschien last van doorkomende tandjes of kiezen?
Blijkt er dus toch een kies te zijn doorgekomen 🙈

3 jaar geleden

Hoera🥳

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Blijkt er dus toch een kies te zijn doorgekomen 🙈
Hier ook tandjes, 2 tegelijk. En wij zijn bij de KNO arts geweest, ze moet buisjes. Nu op spoedlijst . Afwachten :)

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Klinkt gek, want had na 2 weken drama niet verwacht dat het zo snel zou wer ...
Werd je kindje wel rustig als je weer kwam? Want hij blijft staan in bedje en blijft maar huilen.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Werd je kindje wel rustig als je weer kwam? Want hij blijft staan in bedje ...
Uiteindelijk wel, niet meteen. Na even knuffelen (in bed) en sussen werd ze dan rustig. Tot ik weer weg liep 😉

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Uiteindelijk wel, niet meteen. Na even knuffelen (in bed) en sussen werd ze ...
Hmm ok..haha bij mij werkt dat helaas niet 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Uiteindelijk wel, niet meteen. Na even knuffelen (in bed) en sussen werd ze ...
Hmm ok..haha bij mij werkt dat helaas niet 🥲