33 Reacties

4 jaar geleden

Hoii hoii. Wij hebben het ook met dutjes overdag gedaan en zo langzaam aan ook de nachten. Nu slaapt die heerlijk op zijn eigen kamertje ook in de nacht

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Al moet ik zeggen dat ik het nog wel heerlijk vind dat hij nog bij ons slaapt. Ik heb binnenkort een weekje vrij en ik ga dan eens kijken hoe de nachten gaan op zijn eigen slaapkamertje. Succes!

4 jaar geleden

Ons zoontje groeide met 5 maanden echt uit de cosleeper. We hebben een wat groter ledikant wat echt niet bij ons op de slaapkamer past. Daarom van de één op de andere nacht naar zijn nieuwe bedje. Heeft super geslapen, ik iets minder ;) wel wennen hoor!

4 jaar geleden

Wij hebben eerst het ledikant bij ons op de kamer gehad voor 2 weken Toen overdag in zijn eigen kamertje en toen ook s'nachts geprobeerd en dat ging erg goed.

4 jaar geleden

Reactie op Melissa0411

Hoii hoii. Wij hebben het ook met dutjes overdag gedaan en zo langzaam aan ...
Wat goed en fijn!

4 jaar geleden

Reactie op Fioon

Ik heb precies hetzelfde! Al moet ik zeggen dat ik het nog wel heerlijk vin ...
Ahh! Succes ermee. ( ik vind het ook stiekem erg fijn en moeilijk ofso om hem alleen te laten slapen)

4 jaar geleden

Reactie op JBaby2

Ons zoontje groeide met 5 maanden echt uit de cosleeper. We hebben een wat ...
Ja hier ook. Co sleeper is echt krap en hij is steeds bezig met proberen om te draaien en bewegen en dat gaat niet zo lekker in de co sleeper. Ging het meteen de eerste nacht goed? Wauw fijn!! Ja lijkt me ook erg wennen.

4 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Wij hebben eerst het ledikant bij ons op de kamer gehad voor 2 weken Toen o ...
Oh ja dat kan ook nog. Ging dat goed meteen?

4 jaar geleden

Ik was heel huiverig...maar het ging na 5.5 maand meteen met nacht 1 goed. 1 heel groot nadeel, je loopt wel 3x per nacht voor een handeling van een seconde (speen) je bed uit terwijl manlief niks hoort aan gekrijs en lekker verder tukt. Ik verdenk hem van toneel spelen...;-)

4 jaar geleden

Wij zijn bij 3 maand over gegaan. Alle slaapjes overdag deed ze al in het ledikant. Het was meer voor mezelf een ding, zij was er helemaal oké mee. En inderdaad.. Je moet er ff aan wennen een paar meter te lopen als ze komt! Overigens 2 weken geleden gingen we 2 nachtjes weg naar een huisje. Sliep ze bij ons op de kamer. Voelde wel weer heel erg lekker als vanouds. 💖 Al bijna een half jaar is ze.. 😱

4 jaar geleden

Onze zoon hebben we met 8 weken overdag op zijn eigen kamer laten slapen en zijn eerste nacht “alleen” was met 9 weken. We wilden m graag op zijn kamer voordat ik weer zou beginnen met werken. Het ging direct super goed, voor zo’n kleintje is de nacht ook rustiger zonder geluidjes!

4 jaar geleden

Ons kleine sliep met 4 maanden op eigen kamer. Ik ben gelijk overgegaan en dat ging opzich prima. De eerste paar dutjes zat ze om zich heen te kijken, maar het went supersnel. Het is meer wennen voor jezelf dan voor haar. Met de co sleeper gaf ik de speen met ogen dicht en hiervoor moest ik echt me bed uit😂 succes!

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Oh ja dat kan ook nog. Ging dat goed meteen?
Ja dat ging eigenlijk gelijk goed. Had het er zelf moeilijker mee dan Jens zelf haha... maar heb babyfoon met camera naast me staan

4 jaar geleden

Onze dochter is met 4 maanden naar haar eigen kamertje gegaan. Ze sliep daarvoor bij ons in een co-sleeper. We deden haar overdag eerst al steeds voor de slaapjes in haar eigen bed en op een gegeven moment ook voor het avond/nacht slaapje en dat ging eigenlijk prima. Ik vond het zelf best even lastig 🙈 maar ik sliep daarna wel beter, want ik werd van ieder geluidje wakker...

4 jaar geleden

Ik heb hem afgelopen nacht geprobeerd op zijn kamertje te laten slapen. Ik ging er helemaal van uit dat het niet zou lukken maar het ging verbazingwekkend goed, hele nacht doorgeslapen op zijn eigen kamertje😳. Ik zelf heb alleen niet echt geslapen, wennen!!

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Onze dochter is met 4 maanden naar haar eigen kamertje gegaan. Ze sliep daa ...
Wat goed! Ik slaap dus ook niet goed omdat ik door elk geluidje en beweging die hij maakt wakker wordt maar toch vond ik het steeds moeilijk die stap te maken. Nu hij bijna 6 maandjes wordt moet het wel een beetje gaan gebeuren...

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Ons kleine sliep met 4 maanden op eigen kamer. Ik ben gelijk overgegaan en ...
Ja de co sleeper is zooo fijn! Beste aankoop ever hihi!

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Wat goed! Ik slaap dus ook niet goed omdat ik door elk geluidje en beweging ...
Ja het voelt toch raar vond ik... Maar het wende wel na een paar nachten wel. Bij ons zit haar kamer ook naast de onze, dus voelt ook niet heel ver weg :)

4 jaar geleden

Ons zoontje slaapt sinds 8 weken in zijn eigen kamertje. Één week later sliep hij volledig door. En dat doet hij nu nog steeds. 10u per nacht gemiddeld. Toen hij in de co-sleeper lag werd hij denk ik wakker door onze geluiden. Niet bang zijn, gewoon doen!

4 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje van 21 weken nog bij mij op de kamer. Overdag laat ik hem wel zijn slaapjes doen in zijn eigen kamertje dit gaat wel goed al een paar weken. Ik vind het zelf nog een beetje een eng idee ofzo een idee waar ik aan moet wennen om hem op zijn kamertje te laten de hele nacht alleen hahah. Heb een appartement 1 slaapkamer beneden en 1 boven die van hem is boven dus vind ik nog best verweg. Ook komr hij nog voor een nacht voeding dus denk dat ik het gewoon wat makkelijker vind dat hij dichterbij mij is hihii. Maar wil het ook een keer proberen hoe het gaat, misschien slaapr hij zelfs wel door een keer zou ook fijn zijn haha.