33 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter hebben we voor het eerst in haar eigen kamer laten slapen vanaf het moment dat ze kon omrollen. Dit gaf ons een fijner gevoel vanwege het Aerosleep matras. Hiervoor had ze nog nooit in haar kamertje geslapen. Het slapen op haar eigen kamer ging gelijk hartstikke goed. Ze slaapt nu van 19:30 tot 07:00 door en heb het gevoel dat ze ook veel dieper slaapt!

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Ik heb mijn zoontje van 21 weken nog bij mij op de kamer. Overdag laat ik h ...
Ja dat snap ik heel goed. Bij ons is het de kamer er naast en ik heb er moeite mee🥴. Ik heb het geprobeerd. Ik dacht kijken wat er gaat gebeuren ( ging er helemaal vanuit dat het niet zou lukken) maar hij heeft meteen doorgeslapen😳. Ik alleen niet geslapen het is wennen.

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Ik heb mijn zoontje van 21 weken nog bij mij op de kamer. Overdag laat ik h ...
Ik had hetzelfde en dacht tsja dan wandel ik steeds heen en weer snachts maar hij slaapt opeens gewoon de helft vd tijd door terwijl die normaal aaaaltijd voor 1 of 2 voedingen kwam. Het is dus te proberen ;-)

4 jaar geleden

Goedemorgen dames, mijn zoontje sliep altijd redelijk goed in de nacht. Maar de afgelopen 2 weken slaapt hij heel onrustig in de nacht, veel bewegen/woelen en wordt hij ook weleens wakker. Soms huilend maar soms ook gewoon vrolijk. Hij kan sinds kort ook rollen en doet dit dan ook in zijn slaap en kan dan niet meer terug rollen. Als ik hem dan bij mij in bed neem dan is hij weer rustig maar blijft veel bewegen waar ik constant wakker van wordt. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Herkenbaar voor mensen of iemand tips? Hij is nu 24 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Goedemorgen dames, mijn zoontje sliep altijd redelijk goed in de nacht. Maa ...
Ik denk dat het sprongetje 5 is? Hier hetzelfde, onze dochter moet in de nacht soms huilen en dan troost ik haar (met speentje bijvoorbeeld), en dan slaapt ze weer verder.

4 jaar geleden

Ik denk dat het sprongetje 5 is? Hier hetzelfde, onze dochter moet in de na ...
En laat je haar dan wel in haar eigen kamertje? Want als ik me zoontje bij me in bed leg dan is hij stil.. en dit duurt nu iets langer dan een week..

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

En laat je haar dan wel in haar eigen kamertje? Want als ik me zoontje bij ...
Ja wij slapen sinds kort apart, zij op haar eigen kamertje. Dat vindt ze verder prima, vaak wordt ze niet echt wakker maar gaat ze wel huilen. Gelukkig is een speentje dan genoeg. Maar als het bij jou zo werkt, prima toch? Ik heb gelezen dat deze sprong gemiddeld 4 weken duurt, bij ons is het net 2 dagen bezig pas.

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Ja dat snap ik heel goed. Bij ons is het de kamer er naast en ik heb er moe ...
O wauw!! Wat super ook.. ik ga het proberen haha alleen zit hij nu ook net in sprongetje 5 dus het is nu ook af en toe wakker speentje erin en is het gelukkig goed..

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik had hetzelfde en dacht tsja dan wandel ik steeds heen en weer snachts ma ...
Precies!! Oké dan is het zeker het proberen waard. Ik ga het proberen!! Alleen zit nu in sprongetje 5 hopelijk niet zo erg als de vorige sprong pff want dan heeft het op zijn eigen kamertje leggen echt geen zin haha

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Precies!! Oké dan is het zeker het proberen waard. Ik ga het proberen!! All ...
Nou als ik niet in de kalender had gezien dat er een sprongetje gaande was had ik het niet aan hem gemerkt. Misschien iets meer honger maar dit is niets Als sprong 4 🙄

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Goedemorgen dames, mijn zoontje sliep altijd redelijk goed in de nacht. Maa ...
Lees over slaapregresies. Mijn zoon van 8 maanden zit helemaal in.

4 jaar geleden

Wij hebben haar af en toe in haar bedje gelegd terwijl we ons aan het aankleden waren of de was aan het opruimen. Gewoon om te wennen, ze hoefde er nog niet te slapen. Na 6 maanden hebben we een datum gesteld waarop ze in zijn geheel overging. Dat ging zonder problemen. Het eerste ochtend slaapje moest ze 2 x huilen. Opgepakt en terug gelegegd en dat was het.. Ik had al 100 rampscenarios in mijn hoofd maar het was dus appeltje eitje, terwijl ze een hele moeilijke slaper is... Het lijkt wel of ze zelf ook wat meer rust heeft.