10 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, momenteel in hetzelfde schuitje 🙈

2 jaar geleden

Onze peuter van 2,5 ligt ‘s avonds ook eerst een uur te zingen voordat hij in slaap valt. Ik vind het wel schattig haha. Hij wordt de volgende ochtend rond 7 uur vrolijk wakker dus ik vind het wel prima zo 🙈. Hij slaapt ‘s middags ook nog 2,5 uur en dat heeft hij ook echt nog wel nodig. Zolang ze verder goed slaapt en vrolijk is, is het niet erg als ze nog even zingt en keet toch? 😊. Ik lig vaak ook nog een half uur de dag door te nemen voor ik in slaap val

2 jaar geleden

Reactie op MissPL

Onze peuter van 2,5 ligt ‘s avonds ook eerst een uur te zingen voordat hij ...
Ze is verre van vrolijk, dat is het punt.. doorgaans om 6 uur wakker en chagrijnig van de slaap als ze s'avonds zo laat is gaan slapen. Na een lange middagdut knapt ze op, maar begint savonds het liedje weer van voor af aan.

2 jaar geleden

Oké ik moet zeggen dat onze peuter sinds 2 weken ook veel chagrijnig is overdag en begin me nu ook af te vragen of dat komt omdat hij ‘s avonds nog lang in z’n bedje aan het keten is 😅. Hij heeft het middagslaapje nog wel nodig maar ik vraag me af of dat misschien de reden is dat hij ‘s avonds dan nog aan het kletsen is in bed en daardoor laat pas slaapt. Hij is iig soms echt niet te genieten 😅

2 jaar geleden

Of het komt doordat hij na het eten nog een tekenfilmpje kijkt.. daar ga k morgen maar eens mee stoppen. Kijken of het dan anders gaat

2 jaar geleden

Reactie op MissPL

Of het komt doordat hij na het eten nog een tekenfilmpje kijkt.. daar ga k ...
Hier na het eten zeker geen tv meer, daar wordt ze heel druk van. Het gaat momenteel weer ietsje beter, nog vaak kletsen tot laat maar niet meer zo chagrijnig. Ik laat haar smiddags zo lang slapen als ze wil en doe haar in de avond maar iets later naar bed. Er blijft zo weinig avond over voor mijzelf, maar overdag is het gezelliger in huis.

2 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Hier na het eten zeker geen tv meer, daar wordt ze heel druk van. Het gaat ...
Haha en hier wordt ons zoontje juist rustiger van de tv. Hmm misschien moet ons zoontje ook wat later naar bed. Maar vaak is hij na een dag op de opvang echt heel moe en gaan we rond 18.30 al naar boven. Hij vind dat zelf ook prima. Maar vervolgens nog tot 20.30 zingen en kletsen. Hoe laat gaat je dochter naar bed? Haha ja dan lever je weer een stukje van je avond in hè 🙈. Miss is het ook wel een fase. Hij is echt de grenzen aan het op zoeken op het moment. Is ook sneller moe vind k

2 jaar geleden

Reactie op MissPL

Haha en hier wordt ons zoontje juist rustiger van de tv. Hmm misschien moet ...
Tegenwoordig gaat ze tussen 19.30 en 20.00 slapen. Op kdv slaapt ze zo goed als niet vanwege de drukte, thuis nu smiddags weer 2 tot 3 uur. Ze is inmiddels wel weer gezelliger gelukkig, behalve dan op kdv dagen 🙈

2 jaar geleden

En het middagdutje thuis inkorten? Wellicht is ze dan 's avond weer echt moe waardoor ze sneller in slaapt valt?

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

En het middagdutje thuis inkorten? Wellicht is ze dan 's avond weer echt mo ...
Dat haalde hier niets uit, chagrijning bij wakker maken en savonds nog steeds tot laat kletsen. Het gaat inmiddels een stuk beter, we zijn een maandje verder 😁