6 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook een slechte eter, herken je verhaal wel maar heb helaas geen oplossing. Probeer ook wel dingen maar echt veel komt er niet in

3 jaar geleden

Bij mij net hetzelfde. Ik gun mezelf soms een pauze in het proberen en na een paar dagen nog eens aan tafel zetten. Eten interesseert haar echt niet (behalve chocolade en koekjes). Af en toe fruit gaat wel goed. Komt volgens mij vanzelf wel in orde, hoor. Binnen een paar maanden eet ze jouw bord leeg. 😉

3 jaar geleden

Hier ook een klein etertje, maar ik vermoed dat zij heel goed aanvoelen wanneer ze voldoende hebben 🤔

3 jaar geleden

Hier helaas ook een slechte eter sinds kort.. Misschien komt 't door de doorkomende tandjes/kiesjes dat ze er geen zin in heeft, mja fruit eet mijn dochtertje dan wel... We hebben haar vanavond zelf laten eten. Dat ging beter! Af en toe hebben wij een hapje naar binnen gesmokkeld bij haar. Op die manier toch bijna haar kommetje leeg! Misschien helpt dat ook voor jullie.

3 jaar geleden

Reactie op MegaMellie

Bij mij net hetzelfde. Ik gun mezelf soms een pauze in het proberen en na e ...
Hier ook vooral chocolade en koekjes

2 jaar geleden

Ik ken het hier eet ze geen brood maar wel tosti, croissant of kaastengel, het liefst potjes eten en tot 20 maanden moest alles koed zijn opgewarmd wilde ze niet. Soms ook wel is film aan en proberen er wat merr in te krijgen werkte wel. Nu is ze bijna 2 en begint eindelijk een beetje normaal te eten nog geen grote eter maar in ieder geval genoeg.