14 Reacties

2 jaar geleden

Ik had dit probleem ook laatst, onze zoon is ook bijna 2 en heeft dat ook regelmatig, maar nu zei een verpleegkundige van consultatiebureau dat het slechts een fase is, maar als je het niet vertrouwd even met hun contact opnemen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde Uit wanhoop koop ik r met avondeten om door haar favoriet...chippies..n stukje kroepoek ...in 4 te delen of half en hapje dan chippie

2 jaar geleden

Reactie op Esmeraldaelvira

Ik had dit probleem ook laatst, onze zoon is ook bijna 2 en heeft dat ook r ...
Oooo wat goed om te horen dat dat een fase is. Heeft ze ook gezegd hoe lang die duurt haha

2 jaar geleden

Reactie op Rientje82

Hier hetzelfde Uit wanhoop koop ik r met avondeten om door haar favoriet... ...
Ahhhh ik snap dit zo! Boterham met chocopasta is hier ook wel favo 😅 ook maar gewoon dit soort dingen geven.

2 jaar geleden

Nee dat heeft ze niet gezegd maar je hoeft je dus niet ongerust te maken

2 jaar geleden

Mn kleine houdt die fase al 4 maanden vol en at amper en poepen amper en plekjes op de lippen van voedingstoffen tekort janken als je aan dringt..nu dus t kroepoek ruilsysteem en sommige dagen....vergeet ze t en kom.k er zonder mee weg

2 jaar geleden

Hier ook last van. Maar met name met het avondeten. Brood gaat redelijk. Ik doe het nu met verse soepjes zelf maken dat eet ze redelijk goed. Heeft ze iig de groente binnen. Pompoensoep is favoriet. Soppen met soepstengel.

2 jaar geleden

Ze kunnen een maand!!! Zonder eten zei t ziekenhuis tegen mij. Maarehh hier is soep de winnaar. En dat spreekt ie uit als poep en dan is alles lachen. De rest is elke dag weer een verrassing..maar soep is top en kan je ingooien wat jr wilt!

2 jaar geleden

Reactie op SuusSmits

Hier ook last van. Maar met name met het avondeten. Brood gaat redelijk. Ik ...
Goeie!!! Hier vindt ze soep ook erg lekker en indd, vooral dippen 😅🤭

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt ook bijna 2 en weigert sinds een week of 2 ook zijn avondeten. Op de opvang eet hij wel goed warm (eten ze tussen de middag al), maar thuis schuift hij zijn bord aan de kant. De rest van de dag eet hij op zich wel goed. Eerst hebben we het nog geprobeerd met het avondeten, maar nu laten we het maar gewoon zo. We gaan er geen strijd van maken.

2 jaar geleden

Wat fijn om te horen. Hier ook. Brood en avondeten. Fruit gaat wel. Maar zelfs een koekje wordt hier geweigerd

2 jaar geleden

Reactie op EllenMB86

Mijn zoontje wordt ook bijna 2 en weigert sinds een week of 2 ook zijn avon ...
Tussen de middag warm? Ja dan snap ik dat de kleine niet nog s warm wil

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft soms ook van die fases. Soms eet ze alles een veel en soms bijna niks qua avond eten. Ik laat der maar gaan. Ze drinkt nog dreumes/peutermelk wat extra vitamines bevat. Verder eet ze wel fruit en brood. En krijgt ze soms groente of avocado op brood. Ze vindt het heerlijk om rauwe paprika te eten. Dus zo compenseren we het een beetje.

2 jaar geleden

Reactie op Rientje82

Tussen de middag warm? Ja dan snap ik dat de kleine niet nog s warm wil
Op de dagen dat hij naar de opvang gaat krijgt hij 's avonds brood. Op de andere dagen net als ons 's avonds warm. 2x per dag warm eten is inderdaad te veel van het goede en doen we dus ook niet 😅. Sorry voor de verwarring