19 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben al een boekentasje gevraagd. Anders blijft de toren speelgoed maar ophogen 😊 stiften/kleurpotloden, kleurboeken of abonnement zoo kan ook een leuke aanvulling zijn. Groetjes

2 jaar geleden

Herkenbaar! Wij gaan onze zoon een keukentje geven voor zijn verjaardag. Op zijn lijstje staan dus allerlei spulletjes voor inhet keukentje. Tipje: Smartmax is ook erg leuk!!

2 jaar geleden

Mijn dochter is afgelopen week 2 geworden wij hebben een abonnement op de beekse bergen safaripark gegeven en een poppenhuis, verder heeft ze van m'n zus een dekbedovertrek gekregen blij dat ze was😁 wellicht is een kinderwerkbank nog leuk om te geven of anders een pyjama/badjas of een leuke rugtas, broodtrommel ik vind het altijd heel lastig omdat mijn dochter in de sinterklaas tijd jarig is

2 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Herkenbaar! Wij gaan onze zoon een keukentje geven voor zijn verjaardag. Op ...
Ja ik denk dat wij hem indd ook een keukentje gaan kopen. Lijkt me iets waar hij lang plezier van zal hebben. Smartmax heeft hij bij zijn eerste verjaardag veel plezier van gehad. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Evelien14

Wij hebben al een boekentasje gevraagd. Anders blijft de toren speelgoed ma ...
Hij begint indd ook wel interesse te hebben in kleuren. Leuke tip! Merci!

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Mijn dochter is afgelopen week 2 geworden wij hebben een abonnement op de b ...
Ja het is alles tezamen he. Dus het is al denken voor een heel jaar precies.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje gekocht, je kan mss aan de grootouders vragen voor attributen hierbij zoals servies en plastic fruit en zo, dan blijft het wat een geheel. Wij hebben sinds een half jaar ook een wobbel maar nauwelijks naar gekeken…

2 jaar geleden

Onze zoon was vandeweek jarig, in de keuken helpt hij al mee dus die krijgt hij niet. Wel heeft hij een theeservies wat hij leuk vind. Verder heeft hij een werkbank gehad, een loopauto, kleertjes, raamstickers, auto/verkeersmat met een vrachtwagen erbij. Met sint krijgt hij nog een uitwisbaar tekenbordje, magnetronnetje en een setje frietjes/hamburgers enz voor in zijn speelhuisje

2 jaar geleden

In de categorie “nuttige dingen” overwegen we een elektrische tandenborstel (manueel is het altijd een verschrikkelijke strijd) en een slaapwekkertje.

2 jaar geleden

Reactie op Valdc

Ja het is alles tezamen he. Dus het is al denken voor een heel jaar precies ...
Heel lastig ben nu zwanger van de 2e en uitgerekend op 2e kerstdag we zijn niet zo goed in plannen zullen we maar zeggen🙈 mijn dochter heeft ook klei gekregen voor haar verjaardag vind ze ook geweldig, en het spel knappe koppen is vanaf 2 jaar te spelen ze heeft zowel de gewone als dieren variant omdat ze helemaal weg is van dieren kan ook heel veel dieren opnoemen

2 jaar geleden

We hadden trouwens ook nog een memory voor vanaf 2 jaar gehad. Op zijn lijstje staat nog een duplo bouwplaat, badjasje, boeken (hij is fan op de winkel-serie o.a. de speelgoedwinkel) play-dough

2 jaar geleden

Wij geven het marktstalletje van Little Dutch. En spullen op het lijstje voor hierbij. Ook zomer speelgoed al een tijdje geleden aangeschaft om te geven. Dus dat houden we nog lekker even apart, denk aan een jeu de boules set 🤣 en een loopfiets. Nu in schoen met name teken- en kleurspullen en ook wel wat dingen die we lekker apart zetten. Ook omdat je anders over half jaar zo met een soort "gat" zit. Ik merk het nu ook. Ze wil zo graag spelen met bepaald speelgoed. Maar dat krijgt ze dan voor sint, verjaardag of kerst.

2 jaar geleden

Reactie op Evelien1988-

Wij geven het marktstalletje van Little Dutch. En spullen op het lijstje vo ...
Ooo en inderdaad, duplo! Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. En bijdrage voor een nieuw bed/kamer.

2 jaar geleden

Wij geven voor zijn verjaardag ons zoontje een Timio. Verder voor Sint hebben we tweedehands Aquaplay gekocht. Ik weet dat opa en oma en knikkerbaan geven. Verder hebben we een aantal spelletjes erop gezet voor vanaf 2 jaar, zoals bunny boo, lottino en domino. Ook bij ons zijn spullen in het keukentje die erop staan. Wij hebben speelstenen van het merk yellow door gekocht. Deze kunnen ook in de zomer in de zandbak. Wij hebben twee kinderen en elke verjaardag/feestdag staan er dieren van sleich en holztiger erop. We beginnen nu een leuke verzameling te krijgen. Ook vind ik zelf de IKEA kruiptunnel heel leuk.

2 jaar geleden

Reactie op CorineZ

Wij geven voor zijn verjaardag ons zoontje een Timio. Verder voor Sint hebb ...
Aja de timio en lottino stonden indd ook op het lijstje! En weet ik die al gekocht zijn door de familie. Topspeelgoed lijkt me.

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt een baby Born met wat spullen erbij. Ook krijgt zij van andere wat Duplo en een aantal spelletjes.

2 jaar geleden

Een autogarage misschien met wat auto's of iets van spelend leren van Clementoni bijvoorbeeld. Ons zoontje vindt puzzels bijvoorbeeld ook helemaal geweldig. Vorig jaar heeft hij een houten treinbaan gekregen waar hij nu best veel mee speelt.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze o.a. een micro mini step voor haar 2e verjaardag en wat uitdagendere puzzels.

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje rijgkralen gekocht en puzzels voor 2 jaar. Hij krijgt van mijn oma een houten treinsetje met boerderijdieren (kan je ook veel uitbreiding voor kopen). Hij vindt de smurfenfilm op netflix heel leuk dus voor kerst krijgt hij smurfenautootjes van Schleich. Ik heb ook een boerderij zoekboek besteld. Verder overweeg ik om nog een flapjesboek van Dribbel te kopen, heb er nu 1 en dat is een succes. Voor zijn verjaardag krijgt hij een water en zandtafel, alvast voor in de zomer. Waar hij veel mee speelt zijn Duplo graafmachine, Cars auto's, Richard Scarry boeken, Muizenhuis boek, blokken, dino's, een haai handpop, Miele stofzuiger met geluid, Gruffalo boek met knuffeltje, Little People speelgoed, Rupsje Nooitgenoeg