4 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon kreeg hem alleen in de nacht nog met 6 maanden en na verloop van tijd gaven wij een flesje met een bodempje water en zo hebben wij afgebouwd uiteindelijk wou die zelf de fles en speen niet meer

2 jaar geleden

Onze dochter is ook gek op haar speen. Die ligt in d'r bedje, dus ze weet dat ze m alleen met slapen in mag. Soms heb ik nog wel 'strijd' als we naar haar kamer gaan voor een schone luier, dan wilt ze m ook in. Ik probeer dan heel consequent te zijn en vaak is het huilen dan snel over. Wij kiezen er bewust voor om de speen nog niet helemaal af te bouwen, omdat er eind oktober een zusje komt 🙂

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt zen speentje ook alleen met slapen maar merk dat als er weer een tandje of kiesje kwam hij graag zen speentje had wij vinden dat prima

2 jaar geleden

Hier ook een speenkind! Maar ze mag hem alleen met slapen. Ik bouw nog niet af omdat er op moment al erg veel verandert is. Zo slaapt ze nu al in een echt "grote meisjes" bed, is ze zindelijk sinds 3/4 maanden en komt er in december een baby broertje bij! Dus het is wel even goed!