5 Reacties

3 jaar geleden

Zou het lekker of even laten joh. Als ze hem alleen in bed heeft, is dat al heel knap! En als ze hem dan toch al uitgooit, heeft ze hem amper in. Heb wel eens gelezen dat je hem ook uit kan doen na 20 minuten. Mijn dochter is ook net 1 en heeft hem ook alleen nog in bed in, vind dit al super knap! Ga denk over een paar maanden proberen hem uit te doen als ze eenmaal slaapt en na een tijd alleen tijdens der slaap snachts en niet meer tijdens de middag dit en dan ook uit doen als ze eenmaal slaapt.

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Zou het lekker of even laten joh. Als ze hem alleen in bed heeft, is dat al ...
Dat is ook nog wel een goeie inderdaad! Ze zeiden bij het consultatiebureau dat hoe later je het doet hoe langer het duurt, en nu dat ze 1 is geweest is een speen niet meer nodig dus dan kan je hem het beste gelijk afbouwen . Ik denk dat ik het ook ga proberen eerst overdag afbouwen

3 jaar geleden

Ja ik zit met hetzelfde. Overdag heeft ze nooit de speen gehad, alleen met slapen. Misschien ga ik het nu de crèche dicht is gewoon thuis proberen, eerst overdag. Denk maar gewoon cold turkey?

3 jaar geleden

Ik zou het een keer proberen kijken wat er gebeurd. Ik was afgelopen zondag de speen vergeten 's avonds en ze ging na misschien 10 minuten gewoon slapen. Avond erna ook weer geprobeerd en weer geen problemen. Ze slaapt nu dus al hele week zonder. Wel heeft ze een knuffelbeer waar ze mee slaapt. Misschien valt het dus wel mee. Ik was het verder ook niet van planom af te bouwen, maar zou mooi zijn als we er zo makkelijk afkomen. Cb gaf later bij mij ook aan dat dit goed moment is om te stoppen, voordat het een gewoonte word. En mocht het niet lukken kun je het ook nog uitstellen toch?

3 jaar geleden

Reactie op Mamadjb

Ik zou het een keer proberen kijken wat er gebeurd. Ik was afgelopen zondag ...
Super fijn dat het zo is gegaan bij jullie! Hopelijk gaat het bij ons ook zonder al teveel problemen !