6 Reacties

4 jaar geleden

Wij spelen kiekeboe, zingen liedjes, ik lees haar voor, ze speelt met haar babygym. Maar soms moet ze zich van mij ook gewoon alleen in de box vermaken, en dit lukt haar ook wel een tijdje. En wat ze ook heerlijk vind is gewoon in haar wipper erbij zitten. Kan ze alles lekker bekijken. Wat een "voordeel" misschien ook nog is, ze is na het intensief spelen ook gewoon moe en valt dan een uurtje in slaap.

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Wij spelen kiekeboe, zingen liedjes, ik lees haar voor, ze speelt met haar ...
Al die dingen doe ik ook, welke liedjes zing jij zoal? 馃檲 haar alleen bezig houden is geen optie want ze zit nog volop in haar sprongetje.

4 jaar geleden

Kiekeboe vindt ze leuk. Als ik op mn rug lig met mn benen krom om op mn knie毛n te zitten en dan naar beneden (mn buik) glijden Hobbelen op schoot (damespaard, herenpaard, boerenpaard) En verder met haar rondlopen en alles laten zien (vooral de keuken is interessant) Ook spelen met 'nieuwe' speeltjes zoals een lege fles, cadeaupapier oid en dat ik er dan naast zit. Gelukkig kan mijn dochter ook soms zelf spelen, maar bovenstaande dingen doe ik als ze een beetje moe wordt en niet meer zelf kan spelen

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Mijn zoontje vindt "Een Herenpaard, een damespaard, een hobbelpaard etc. doet zo" heeel leuk. En dan op je schoot heen en weer bewegen (je kent het wel). Ook heb ik vorige week liedjes van de Efteling opgezet en meebewogen op schoot, was ook een succes;-) Heen en weer bewegen doe ik natuurlijk niet te wild maar gewoon zachtjes vinden ze al leuk. Verder zingen we bijv. Dikkertje Dap, Fabeltjeskrant, Disney liedjes zijn ook leuk. Maar idd probeer hem soms bewust een tijd alleen te laten spelen of gewoon in de wipper erbij, vindt ie meestal wel gezellig. Succes!

4 jaar geleden

Hier ook 1tje die continu entertainment nodig heeft. Als ik echt uitgespeeld ben dan zet ik ze in de draagzak met gezichtje naar voor. Dan kan ze rondkijken en ik opruimen/in tuin werken/wandelen e.d.

4 jaar geleden

Vliegtuigje spelen, jij op je rug en dan knie毛n gebogen. Waarbij je haar op haar buik op je benen kan leggen. Vind mijn zoontje helemaal geweldig.