202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hier ook zoontje van 16 weken vandaag. Heftige dagen. Erg slopend en vermoe ...
Ja het is geen pretje hoor ... geeft wat troost dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. En dat het op een gegeven moment voorbij is.

4 jaar geleden

Reactie op 34lin

Hoi Nikki, ons dochtertje van 18 weken slaapt ook op een fles van 210cc van ...
Bij ons gaf het CB juist aan dat hij (18 weken) juist zonder de fles van 03:00 uur moest kunnen. Geven deze nu niet meer. Krijgt de laatste fles om 23:00 uur en dan rond 06:00 uur weer.

4 jaar geleden

Oef..Hier ook sprongetje 4 😅 Bijna 19 weken (gecorrigeerd bijna 16 weken) Sliep normaal heerlijk van 19.00 - 7.30 Sinds gister is het vanaf 6.00 feest 🥳 Sliep ‘s middags ook altijd heeeeerlijk.. Sinds begin deze week hooguit 1 uurtje achter elkaar 🙈 Verder gelukkig wel goed te pas 😁

4 jaar geleden

Mijn zoontje is morgen 16 weken en sinds een paar dagen slaapt hij ook erg slecht.. van 1 tot 6 word hij om de uur wakker even brabbele huile krijsen etc😅 echt slopend hoop dat dit snel voorbij is

4 jaar geleden

Kan er geen staat uit maken vanacht geslapen van 21:30 tot 8:15 🤐 overdag gister dan weer slecht.... ben benieuwd vandaag 🙈🤐

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Kan er geen staat uit maken vanacht geslapen van 21:30 tot 8:15 🤐 overdag ...
Ja het is heel wisselend. Hier vannacht van 1 tot 3 wakker geweest maar overdag goed geslapen.

4 jaar geleden

En hier was ze om 7.00 wakker.. Speen erin en toen nog weer geslapen tot 8.15 😎😏

4 jaar geleden

Zo herkenbaar de reacties die ik hier lees 😅. Wij zitten er ook middenin blij als deze fase voorbij is 🙈.

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar! Ook een stuk lastiger met eten... Heeel snel afgeleid en ze denkt dat die tepel alle richtingen op kan 😳 en vandaag er ook nog eens achter gekomen dat dr eerste tandje aan het doorkomen is met 4m1w...

4 jaar geleden

Hier ook sprongetje 4 in de loop.. gister sliep mevrouwtje pas om 21:30 terwijl ze om 19:00uur naar bed ging. In de nachten huilt ze opeens, hier schrok ik zo van maar nu begrijp ik dat ze in een sprong zit. Ze drinkt enorm slecht maargoed hopelijk zijn we hier snel doorheen...

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Hier ook sprongetje 4 in de loop.. gister sliep mevrouwtje pas om 21:30 ter ...
Had precies het zelfde toen me zoontje ineens om de uur wakker werd in de nacht.. huilen ontroostbaar schrok er erg van... en toen zag ik ineens dat dit forum was geopend😹 alle puzzelt stukjes vielen op zijn plaats.. na 3 gebroke nachte vandaag maar 2 x er uitgeweest voor speentje 😭

4 jaar geleden

Oh wat een verademing dit te lezen.. Ik vind het extra zwaar nu ik niet naar mijn werk kan en dan ook nog eens naast het thuis werken de hele dag bezig ben ons kind in slaap te krijgen én houden. Goed voor die extra kilo's, dat wel.. trap op, trap af en dat 100x op een dag.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 16 weken maar al een week nog meer drama dan normaal😅 overdag slaapt hij telkens 45 min soms anderhalf uur . Drinkt nu vandaag elke 3! Uur 180 cc weg ... niks als huilen en hangen en niks is leuk! En als kers op de taart is hij zooo onrustig snachts dat ik er wakker van word! Benen armen constant in de lucht en dat in een puccababy ..... vroeg me dus echt af of dit is normaal is? Voor alleenstaande mama is dit echt killing 😂

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hier ook zoontje van 16 weken vandaag. Heftige dagen. Erg slopend en vermoe ...
Hier ook😩 drama man

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Mijn zoontje is nu 16 weken maar al een week nog meer drama dan normaal😅 o ...
Precies mijn zoontje ook, over het slapen dan. Ook in een puckababy. En overdag dutjes krijsend wakker worden na een uurtje slapen nadat het inslapen ook een hele poos heeft geduurd. Ben steeds bezig hem weer goed in te stoppen zooo vermoeind gewoon. In drinken toont hij juist bijna geen intresse. Drinkt snel en spuugt de speen steeds weg. Er komt een einde aan🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Precies mijn zoontje ook, over het slapen dan. Ook in een puckababy. En o ...
Oh goddank ben ik niet de enige! Begin lichtelijk gek te worden, moe was ik al😂 inderdaad ineens moet ik hem elke avond in slaap wiegen en vervolgens komt ie elke vier uur stipt voor zijn voeding .... jace drinkt dus wel heel graag en nu ook meer .... maar het inslapen is ook echt een drama ja!! Nu slaapt ie telkens na z’n fles tot t weer huilen is 😂

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Oh goddank ben ik niet de enige! Begin lichtelijk gek te worden, moe was ik ...
Mijn zoontje heeft ook juist nu meer honger. Overdag slapen is drama is savonds inslapen moet ik hem ook in slaap wiegen. Ook veel meer huilen dan normaal. Hoelang duurt deze sprong gemiddeld? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Mijn zoontje heeft ook juist nu meer honger. Overdag slapen is drama is sav ...
Wow dus precies hetzelfde als hier!!!! Moet hem al drie dagen in slaap wiegen , heb 2 lamme armen 🤣 dat vraag ik me ook af ik hoop niet lang

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Mijn zoontje heeft ook juist nu meer honger. Overdag slapen is drama is sav ...
Maar geven jullie dan ook extra drinken? Of proberen jullie wel te rekken?

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Maar geven jullie dan ook extra drinken? Of proberen jullie wel te rekken? ...
Ik geef het echt wel!!! Hij komt ipv om de 4 om de 3 uur nu !! En ik geef het maar hoor.... hij heeft het denk ook nodig nu