12 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 7 maanden doet precies hetzelfde. De hele tijd wilt hij ook bouncen. Als je baby hier klaar voor is zou dat geen probleem moeten zijn mits het niet 24/7 voorkomt natuurlijk.

4 jaar geleden

Ons dochtertje is 8 maanden en wil al heel lang staan. Wij waren bezig bij de fysio voor haar voorkeurshouding en hebben dit toen aangekaart. Ze zei dat we het niet moesten aanmoedigen maar als ze het dan perse wilde, een paar seconden en dan weer op dr billen zetten. Na een tijdje zijn we daarmee opgehouden want ze bleef het maar doen. Ze kan zich echt al een paar maanden zelf aan onze handen optrekken en blijven staan, ook als je haar aan een tafeltje zet staat ze gewoon helemaal zelf. Ik denk dan de ene is gewoon sneller dan de ander.. we houden wel in de gaten dat ze het niet te lang doet maar ik ga dr niet continue op dr kont zetten en dat ze dan in huilen uitbarst omdat ze graag wil staan. Kunt misschien het cb om advies vragen als je twijfelt..

4 jaar geleden

Hier hetzelfde het liefst wil onze dochter staan. Ze wil het graag en benen zijn sterk genoeg. Volgen haar gewoon in wat ze wil. Over de dag valt het best mee hoeveel ze daadwerkelijk staat.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van bijna 7 maanden trekt er overal aan op en loopt al kleine stukjes , probeer der zoveel mogelijk te laten zitten maar binnen 2 min staat ze alweer

4 jaar geleden

Reactie op Ilonaaa1992

Mijn dochtertje van bijna 7 maanden trekt er overal aan op en loopt al klei ...
Hier hetzelfde! Denk dat het echt per kind verschillend is.. kind geeft zelf aan waar het aan toen is ☺️

4 jaar geleden

Ja precies ! Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn haha

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Ons dochtertje is 8 maanden en wil al heel lang staan. Wij waren bezig bij ...
Is ook zo! Iedere baby is weer anders. Heel fijn om te zien dat we niet de enige zijn Haha

4 jaar geleden

Reactie op NIB

Hier hetzelfde het liefst wil onze dochter staan. Ze wil het graag en benen ...
Nou helemaal goed dan zo toch ! 😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Maeike

Hier hetzelfde! Denk dat het echt per kind verschillend is.. kind geeft zel ...
Ja daarom , ze geeft er zelf wel aan over als ze er moe van word en gaat dan zelf zitten

4 jaar geleden

Onze zoon is zeven maanden en wil ook alleen maar staan! Hij is nu ook aan het kruipen. Zitten kan hij zelfstandig, als je zijn beentjes tegenhoudt. Ik ging net Googlen en toen besloot ik op het forum te kijken. Hier jouw aandeel. Fijn om te lezen haha! Thanks.

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Onze zoon is zeven maanden en wil ook alleen maar staan! Hij is nu ook aan ...
Hahah ik ben indd ook erg blij om te lezen dat meerdere het hebben!!

4 jaar geleden

Dit is hier in huis ineens de normaalste zaak van de dag 🤣 blijf nog even klein ajb 😳