34 Reacties

4 jaar geleden

Er komt ook een sprong aan ofwel zit ze in een sprong. Dat kan ook de boel wat verzieken.

4 jaar geleden

Wij zijn sinds een eind juli in gevecht zoon is bijna 9 maanden het is hier een combi van tandjes die door komen en een sprongetje en verlatigsangst wij smeerde voor het slapen gaan het tandvlees in waar het tandje zou komen maar hielp lang niet altijd naar mijn idee

4 jaar geleden

Reactie op Gsd28

Wij zijn sinds een eind juli in gevecht zoon is bijna 9 maanden het is hier ...
Ik gebruik creme en druppels van vsm, heb ook niet het idee dat het helpt. Ze heeft vannacht geslapen van 1 tot 6 🤯😭 ik ben ook een beetje moe zegmaar ☹

4 jaar geleden

Jaa hier. Onze zoon is 9,5 maand. Sinds 8 maanden is het drama. Savond met naar bed gaan na een uur wakker. Niet stil te krijgen. Zetpil Dentinox erop. Maar moeten hem dan is slaap wiegen. Sinds 3 weken ook snachts om het uur. Niet vol te houden. Maar sinds vannacht heeft hij door geslapen 😁. Merk echt dat hij zich ook enorm ontwikkeld. ( kruipen, brabbelen) Dus denk echt dat het een combinatie is van alles bij elkaar. Het gaat over.... maar het is echt vermoeiend...

4 jaar geleden

Reactie op Esthertje

Jaa hier. Onze zoon is 9,5 maand. Sinds 8 maanden is het drama. Savond met ...
S nachts om het uur doet mij denken aan de slaapregressies die we hebben gehad, niet aan de tandjes eerlijk gezegd.

4 jaar geleden

Herkenbaar.. Alles bij elkaar inderdaad..

4 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Herkenbaar.. Alles bij elkaar inderdaad..
Dentinox werkt bij ons zoontje goed, als hij t flesje ziet, begint hij al blij te doen 🙂. Maar hij gaat steeds staan maar niet weer liggen, dus in paniek en dan moeten wij hem steeds opnieuw neerleggen.

4 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde. Onze zoon is 8,5 maanden en is hier ook met 8 maanden mee begonnen. Wij dachten zelf aan slaap recessie en verlatingsangst. Hij wil als hij wakker wordt namelijk alleen maar kroelen. Overdag slaapt hij wel gewoon zoals altijd, dat is het rare

4 jaar geleden

Gelukkig. Ik ben niet de enige. Mijn kleine meid schreeuwt sinds zaterdag alles bij elkaar. Heeft heel veel last van haar tanden en ipv 1 x wakker te worden snachts is ze nu 4 a 5 keer wakker😢. Ik heb een slaap coach en die zegt laten huilen en naast haar ledikant zitten. Maar voelt zo onnatuurlijk om haar niet op te pakken en te troosten. Iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

S nachts om het uur doet mij denken aan de slaapregressies die we hebben ge ...
Dat denk ik ook wel. Maar in combinatie met nog tandjes krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Wij hebben precies hetzelfde. Onze zoon is 8,5 maanden en is hier ook met ...
Dat is hier ook. Overdag niks aan de hand.

4 jaar geleden

Hier ook gehad/ nog bezig... tot 8 maanden sliep hij echt voorbeeldig en vanaf toen sinds een paar weken drama.. tja.. tandjes, slaapregressie, verlatingsangst.. ik weet het soms niet. Maar ik laat hem niet lang huilen hoor, dat heeft totaal geen zin en vind het zielig. Een slaapritueel, hem oppakken en troosten en weer terug leggen, er naast zitten, proberen een ritme erin te houden.. tja t zijn lange avonden en nachten soms. Maar t komt allemaal wel weer goed. Ik ga af en toe super vroeg naar bed, even bijslapen.. en laatste paar dagen gaat het hier al wat beter.. (even afkloppen😇)

4 jaar geleden

Reactie op Esthertje

Jaa hier. Onze zoon is 9,5 maand. Sinds 8 maanden is het drama. Savond met ...
Nouuu erg he!!! Ik moet Femm indd ook echt in slaap wiegen anders gaat ze elke keer zitten en staan in bed en gillen, ze kan echt zelf der slaap slecht vatten. Het gaat indd over maar vind dit echt een mega zware periode

4 jaar geleden

Gister sliep ze van 1910 tot 2130 en zijn we tot 0100 bezig geweest met der weer in slaap krijgen 😭

4 jaar geleden

Herkenbaar, je staat niet alleen. Vanaf 8.5 maand tot 9 en een week was het opeens 'mis'. Zat ie heel babie achtig om alles te huilen in de box als ik even wegliep en wilde opeens niet in slaap komen en werd steedswakker. Hij heeft ook een week lang bij mij in bed gelegen. Zat niks anders op. Na 4 weken ging t veel beter!! Hou vol! Ik merkte ook echt dat ie daarna heel veel nieuwe dingen kon dus t zal wel sprongetjesdrama zijn.

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1988

Gelukkig. Ik ben niet de enige. Mijn kleine meid schreeuwt sinds zaterdag a ...
Snap ik.. Maar is wel het beste. Ik merk bij ons zoontje dat ik het alleen maar erger maak als ik hem steeds uit bed haal. Overdag extra knuffelen en voor het op bed leggen goed de tijd nemen, bijv. boekje lezen, samen spelen. Als je weet dat je genoeg aandacht gegeven hebt, hoef je je niet schuldig te voelen als je je kind er tijdens z'n slaapmoment niet uit haalt. Persoonlijk zou ik niet erbij zitten maar iets geven, bijv iets om op te kauwen, dentinox, of een knuffeltje. Een kusje, paar woordjes en weer weglopen. Voor jezelf ergens de muziek aanzetten /afleiding, anders is 't echt pittig.

4 jaar geleden

Ja hier komen 3 tandjes tegelijk door en verhoging 38.6 gister nu vanmorgen 37.1 ..kwijlen snotneus huilen.k geef haar meer knijpfruityoghurt en iets meer TLC Wel 2x zetpil gegeven maar het hielp. Veel diksap water knijpfruit bijtring steeds wisselen badje vaker en het lijkt te werken Ow en rijden met de auto

4 jaar geleden

Hoe lang duurt het tandjes krijgen? Onze dochter (9 mnd en 2 wk) heeft nu al 2 weken af en aan last van kwijlen, pijn, en sinds een paar dagen ook weer vaak wakker worden 's nachts (killing die nachten 😩). Ze krijgt 's avonds en 's nachts nog borstvoeding, maar dat gaat ook mega onrustig (denk omdat het pijnlijk is). Het is echt geen feest... Maar zie nog steeds die tandjes niet? (Onder heeft ze er 2 dus ik denk dat de voortanden nu doorkomen)

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Hoe lang duurt het tandjes krijgen? Onze dochter (9 mnd en 2 wk) heeft nu a ...
Kan heel lang duren. Staat geen tijd voor. Onze zoon is bijna 9 maanden en heeft er al 8 😱 we denken zelfs al dat ie kiezen gaat krijgen. Laatste paar dagen ziekjes en hangerig en constant met zijn vinger in zn mond waar dus de kiezen moeten komen

4 jaar geleden

Hier nu de 4e tand in 4 weken tijd die doorkomt (ze heeft er dan 6 totaal). Iedere tand weer andere klachten. Nu gillen in de nacht en last van oortjes (tandje onder) 🤷‍♀️ Oh ja, het meubilair hier moet het ook ontgelden. Niet zo heel grappig.