34 Reacties

3 jaar geleden

Toen mn dochter 7 maanden was kreeg ze 2 ondertandjes .. nu is ze 12.5 maand en heeft 8 tanden en krijgt nu 4 kiezen tegelijk... DRAMAAA

3 jaar geleden

Mijn dochter is 12 maanden en 1 week en heeft nog géén tanden. Zit al maanden met der vinger in der mond, kwijlen valt mee, alleen met een speen in en die heeft ze alleen in bed. Krijg langzamerhand het idee dat ze nooit meer komen 😂

3 jaar geleden

Reactie op ShannonCelestinaCilicia

Toen mn dochter 7 maanden was kreeg ze 2 ondertandjes .. nu is ze 12.5 maan ...
Hier hetzelfde, vier kiezen tegelijkertijd én de dktp vaccinatie, nachten zijn echt hel... 😳 Maarja, zijn ze er ook weer een stuk sneller klaar mee!

3 jaar geleden

Reactie op ShannonCelestinaCilicia

Toen mn dochter 7 maanden was kreeg ze 2 ondertandjes .. nu is ze 12.5 maan ...
Wowwww!!!! Dit is pittig 😭😭😭 hier sinds paar dagen weer flinke stink luiers en rode billen dus verwacht ook eerdaags weer een nieuw tandje. Nu inmiddels 4 boven en 2 onder.

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Mijn dochter is 12 maanden en 1 week en heeft nog géén tanden. Zit al maand ...
Owww meen je niet!

3 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Owww meen je niet!
Ik roep al maanden, nu komen ze! Maar ze komen maar niet door, mag er ook absoluut niet aan voelen en naar kijken haha! Dus ben benieuwd...

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Mijn dochter is 12 maanden en 1 week en heeft nog géén tanden. Zit al maand ...
Heel herkenbaar mijn dochter is 3 dec een jaar geworden. Geen tanden.. en het ziet er op dit moment niet na uit dat ze deze binnenkort krijgt. *mijn man had vroeger met 20 maanden zijn eerste tand, wellicht duurt het voor ons nog heeeel lang

3 jaar geleden

Reactie op 34lin

Heel herkenbaar mijn dochter is 3 dec een jaar geworden. Geen tanden.. en h ...
Oh echt! Grappig, mijn dochter is ook van 3 december 😜. Gister is ze heel erg aan de dunne geweest en de nacht ervoor slecht geslapen, dus ik heb een kleine hoop dat dit tandjes zijn... maar nog niks te zien! Woooh 20 maanden!! Ik was zelf 8 maanden, mijn man weet ik eigenlijk niet...

3 jaar geleden

Reactie op 34lin

Heel herkenbaar mijn dochter is 3 dec een jaar geworden. Geen tanden.. en h ...
Wow dat is echt laat! Haha ieder kindje zn eigen tempo.. mn dochter is nu 13 maand bijna en heeft 8 tanden en 4 kiezen die allemaal een stuk doorzijn 😴

3 jaar geleden

Onze dochter van 13 maanden heeft 4 ondertanden en 4 boventanden en is hier zonder al te veel last doorheen gekomen. Nu was ze afgelopen vrijdag ziek, 38.6 gr koorts en heel hangerig en veel geslapen. Begin van de avond was het ook weer over. Daarna paar dagen goed gegaan maar nu was ze vanochtend ook weer hangerig en 38.1 gr koorts net. Zouden dit de kiezen zijn? Is het normaal dat je dan een dagje koorts hebt en daarna weer helemaal niks?

3 jaar geleden

Ons dochtertje 12 maand , 14 tandjes

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Mijn dochter is 12 maanden en 1 week en heeft nog géén tanden. Zit al maand ...
Same here. 1 jaar en 2 weken en net 2 kleine ondertandjes. 😂

3 jaar geleden

Reactie op crissy1982

Same here. 1 jaar en 2 weken en net 2 kleine ondertandjes. 😂
Haha, ik zie nu beneden 2 tandjes in het tandvlees zitten, maar na een week nog steeds niet door.... hoe lang duurt dat wel niet haha!