37 Reacties

4 jaar geleden

Idem hier, tandjes.... Ik volg

4 jaar geleden

Kan hoor! Is heel normaal. Er zijn zelfs baby's die al met tandjes geboren worden. Mijn dochtertje is nu 20 weken en ik geloof dat er ook tandjes aan zitten te komen. Kan alleen wel even duren voor ze ook zichtbaar zijn.

4 jaar geleden

De mijne is 22 weken en sinds een paar weken komen de tandjes al door het is een lang proces dus kan nog een aantal weken duren

4 jaar geleden

Hoi, onze dochter heeft sinds 4 maanden al haar eerste tand nu een maand later al 3. Dus zou goed kunnen.

4 jaar geleden

Ons zoontje is vandaag 5 maanden en heeft sinds dinsdag zijn eerste tandje. Kan perfect :)

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 21 weken en krijgt helemaal achter in 2 kiesjes. Geen tandjes te zien maar wel kiesjes. Super rare volgorde. Het kan allemaal! Dentinox helpt!

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Dochter ook 21 weken. Constant willen bijten (we geven haar een bijtring), kwijlen en humeurig.. Er is nog niks te doen maar we kalmeren haar mondje met gengigel en dat helpt goed! Het is denk ik wel normaal rond deze leeftijd dat het wat begint te rommelen allemaal 😁

4 jaar geleden

Mijn dochter had met 17 weken al 2 tanden! Dus kan heel goed dat ze nu doorkomen.. ik heb om de pijn wat te verlichten een zalfje gekocht bij de etos/Kruidvat dat smeer je op het tandvlees en dat verlicht dan de pijn, zeker voor het slapen gaan was dat een aanrader! En bijtringen uit de koelkast, die verkoelen het tandvlees en verlichten dus ook zo weer de pijn

4 jaar geleden

Mijn jongste heeft er aan en af al wat weken last van. Het verschilt per kind. Al die leeftijden die ze op sites zetten zijn maar gemiddeldes. Als verlichting kan je een tandgel halen voor doorkomende tandjes of een hydrofiel washandje natmaken met koud water en hier op laten zuigen of een bijtring die je kan koelen kan ook helpen. Voor de rest ze moeten er helaas doorheen. Vooral veel knuffelen en laten weten dat je er bent meer hebben ze niet nodig.

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter had met 17 weken al 2 tanden! Dus kan heel goed dat ze nu door ...
Wauw met 17 weken al! Is mijn eerste kindje dus nog nieuw hoor hihi. Thanksss voor je tips!! Toen ze doorkwamen bij je dochter deed ze ook alles in haar mondje?

4 jaar geleden

Ik heb vanavond gezien, dat mijn zoon heeft 2 kleine tandjes. Hij is bijna 20 weken. Laatste dagen is hij een beetje onrustig, huilerig en wilt graag alles in zn mondje hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Wauw met 17 weken al! Is mijn eerste kindje dus nog nieuw hoor hihi. Thanks ...
Mijn eerste ook😊 ja ze stopte alles in haar mondje.. komen er nu weer een paar aan dus heb alvast weer wat zalf ingeslagen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Mijn jongste heeft er aan en af al wat weken last van. Het verschilt per ki ...
Ja ga ik inderdaad proberen hopen dat het helpt.

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn eerste ook😊 ja ze stopte alles in haar mondje.. komen er nu weer een ...
Leuk! Zalf helpt dus goed?

4 jaar geleden

Reactie op alexandra1905

Ik heb vanavond gezien, dat mijn zoon heeft 2 kleine tandjes. Hij is bijna ...
Oke klinkt net als hier inderdaad en al twee tandjes dus. En ik maar denken dat het nog vroeg is haha

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Leuk! Zalf helpt dus goed?
Ja werkt echt super! Vaak voor het slapen gaan krijg ze een beetje zalf op haar tandvlees en dan haar speen in dan valt ze zo weg😊

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Dochter ook 21 weken. Constant willen bijten (we geven haar ...
Ja zo te lezen wel. Ik dacht beetje aan de vroege kant. Maar fijn te lezen en ook de tips. Ja ik heb ook een bijtring voor hem. Wat is geniggel?

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Mijn zoontje is 21 weken en krijgt helemaal achter in 2 kiesjes. Geen tandj ...
Oh haha dat is bijzonder. Thanks

4 jaar geleden

Reactie op Eva En Dirk

Ons zoontje is vandaag 5 maanden en heeft sinds dinsdag zijn eerste tandje. ...
Nou goed te weten. Was hij lang huilerig? Voordat tandje tevoorschijn kwam? Of niet veel last van gehad?

4 jaar geleden

Reactie op NIB

Hoi, onze dochter heeft sinds 4 maanden al haar eerste tand nu een maand la ...
Ohh 3 al zelfs. En hoe was ze voordat ze ze kreeg?