37 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sandhiya786

De mijne is 22 weken en sinds een paar weken komen de tandjes al door het i ...
Jaa hij is al echt denk 3 weken veel met zijn mondje bezig en alles wat tie vast heeft gaat erin en dan ook soms huilen erbij. Afwachten dus

4 jaar geleden

Reactie op mike83

Idem hier, tandjes.... Ik volg
Sterkte

4 jaar geleden

Dit zalf doet wonder met het pijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mama_2019

Dit zalf doet wonder met het pijn.
Waar is dit te verkrijgen?

4 jaar geleden

Hier ook eerste twee tandjes, eentje is al een stukje door en tweede komt eraan. Ze is nu 18 weken. We gebruiken inderdaad ook chamodent tandgel af en toe, maar ik moet zeggen dat ze niet heel veel last lijkt te hebben tot nu toe. Ik had als baby pas tandjes met een jaar, grappig hoe verschillend dat kan zijn.

4 jaar geleden

Hier is het ook bezig.. Hij is erg uit zijn doen... Slaapt ook slechter, lijkt ook meer trek te hebben.. Hoop dat snel voorbij is..

4 jaar geleden

Onze zoon heeft ook al twee tandjes door! Gebruik ook een gel af en toe, maar Tren lijkt er weinig last van te hebben gelukkig...

4 jaar geleden

Hier ook eerste tandje ontdekt. Heeft er niet extreem veel last van, is al bijna door.

4 jaar geleden

Hier ook al 2 tandjes. 19 weken oud.

4 jaar geleden

Weet niet of het een fabeltje is, maar mijn moeder zegt dat hoe later de tanden doorkomen hoe sterker het gebit is 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Hier ook eerste tandje ontdekt. Heeft er niet extreem veel last van, is al ...
Gelukkig maar

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hier is het ook bezig.. Hij is erg uit zijn doen... Slaapt ook slechter, li ...
Slapen hier ook slechter... ik hoop het ook

4 jaar geleden

mijn dochter was 20 weken toen ze haar tandjes kreeg.. ook veel kwijlen 😅 ik geef dikke(redelijk)koude plakje komkommer even te sabellen-merk dat ze dat fijn vindt

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Ohh 3 al zelfs. En hoe was ze voordat ze ze kreeg?
Bij de eerste tand beetje kwijlen en bijten verder niks aan de hand. Bij de 2e en 3e (kwamen tegelijk door) wel even paar dagen hangerig en 1 nacht huilen en bijna niet slapen.

4 jaar geleden

Misschien wat vroeg maar het kan prima dat het al een tandje is. Mijn dochtertje is ook 21 weken en heeft al ruim een maand twee onder tandjes. Ze kwijlde enorm en vond ingevroren speentjes heerlijk, daarnaast een paar dagen dentinox erop gesmeerd en één keer een zetpil omdat ze er echt last van heeft.

4 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Misschien wat vroeg maar het kan prima dat het al een tandje is. Mijn docht ...
Ja het zijn de tandjes geweest. Eerste was zichtbaar vorige week en nu komt de andere die is ook zichtbaar.

4 jaar geleden

Reactie op Mama_2019

Dit zalf doet wonder met het pijn.
Waar haal je dit?