11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben begonnen zodra de eerste tandjes net doorgekomen waren. Poets met een kleine zachte tandenborstel en tandpasta van 0-4 jaar

4 jaar geleden

Ze adviseren direct te beginnen zodra de eerste tandjes doorkomen. Dus je zou gelijk kunnen starten. Ik heb de baby tandpasta van oralB..dies van 0 - 2 jaar. En een babytandenborstel..die hebben ze bij de drogist, maar zag um laatst ook bij de supermarkt. Dat is een kleine tandenborstel met een ring eraan. Ze vindt het leuk om aan t einde van de poetsbeurt zelf nog even te "poetsen"..(natuurlijk heb ik um wel vast aan de ring..super handig) ;-)

4 jaar geleden

Gelijk poetsen met een baby tanden borstel en elmex tandpasta

4 jaar geleden

Ik poets zonder tandpasta al een vanaf maand 4 en ze heeft nu nog geen tandjes(7mnd) maar ze is het wel gewend en vind het fijn.

VRIEND

4 jaar geleden

Heel erg thnx voor jullie reacties!! Ik ga zo een baby tanden borstel halen met tandpasta bij de drogist of supermarkt haha :)

4 jaar geleden

De Woezel en pip tandenborstel kreeg ik bij de Zwitsal spulletjes en de tandenborstel met dat aapje van de zorgverzekeraar (handig met zo’n ‘dopje’ erop) en de tandpasta van prodent van 0-6 jaar .. Gelijk begonnen toen de 2 tandjes (kwamen tegelijk) er goed door waren ..

4 jaar geleden

We begonnen toen hij had zn eerste tandjes. Ik heb een tandpasta en tandborstel van koreanse merk. Blij mee. Ik poets eerste zn kliene tandjes en daarna geef ik aan hem borstel en hij doet daarna zelf. Als hij zie de borstel, hij doet gelijk zijn mond open.

4 jaar geleden

Ik ben begonnen met poetsen toen ze dr eerste tandje kreeg. Het is zo'n groen met blauwe tandenborstel met een soort ring onderin. Eerst poets ik en daarna mag ze zelf. Ze vindt tanden poetsen heel leuk :)

4 jaar geleden

Vanaf het eerste tandje al beginnen poetsen zodat ze gewend worden...

4 jaar geleden

Hoi! Ik poets sinds hij de tandjes kreeg, dat was al bij 4 maanden... 🙈 Had een tandenborstel en tandpasta van elmex liggen, uit een van de babypakketten die ik heb gehad. Maar laatst was ik bij de tandarts en toen ze de kleine zagen boden ze me direct een tandenborstel voor hem aan! Dus mocht je daar toevallig heen gaan, hihi.