33 Reacties

4 jaar geleden

In bad, in het geboortecentrum. (Is hier gekoppeld aan het ziekenhuis). In ieder geval niet thuis!

4 jaar geleden

Liefst in bad in het kraamhotel. Ik hoop dat ik het ga redden, want de eerste was zo snel dat ik volgens de verloskundige rekening moet houden met een thuisbevalling

4 jaar geleden

Door medische redenen moet ik in het ZH. Maar om thuis te bevallen lijkt mij zo'n apart en fijn gevoel. Je kind kan later terug kijken waar die is geboren, welke kamer. In een ziekenhuis is toch anders, geen persoonlijke connectie. Ik hoor wel goeie verhalen over om in een bad te bevallen, ik wil dat zelf liever niet.

4 jaar geleden

Als alles goed blijft gaan thuis😊

4 jaar geleden

Thuis... Moest 1x met spoed naar het ziekenhuis,Nou vond het dikke drama. Hoop nu ook gewoon weer thuis te kunnen bevallen.

4 jaar geleden

Hier 1x vrijwillig in het ziekenhuis bevallen en de 3x daarna op medische basis in het ziekenhuis bevallen. Ook nu zal ik binnen 4 weken gaan bevallen in het ziekenhuis op medische basis. Na de eerste had ik ook geen keus meer om thuis te bevallen maar ik heb er geen enkele keer moeite mee gehad en ook voor de aankomende bevalling heb ik er geen moeite mee.

4 jaar geleden

Thuis. De eerste is in het ziekenhuis geboren omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Vond het ZH niet vervelend. Wel de 2 nachten dat ik er moest blijven. Dus ik hoop dat het thuis lukt deze keer.

4 jaar geleden

Ik heb doorgegeven om in het ziekenhuis te bevallen, waarom? Omdat ik het veiliger vin, en dat het me eerste is ☺️

4 jaar geleden

Ziekenhuis, UMCG Groningen, eerste kindje. Toch veiliger. We gaan zien hoe het loopt. Mijn partner en moeder zijn erbij.

4 jaar geleden

Ziekenhuis! Mocht er iets gebeuren ben ik/ zijn wij meteen in goede handen! Veiligheid gaat eerst

4 jaar geleden

Ik ook het ziekenhuis, geeft me een veilig gevoel :-)

4 jaar geleden

Ik wilde graag in het geboortecentrum bevallen, maar ben helaas medisch geworden en moet een keizersnede.. Ik baalde er eerst onwijs van, ook omdat ik hele slechte ervaring heb met een ziekenhuis tijdens mijn miskraam dit jaar! Nu ga ik naar een ander ziekenhuis en moet zeggen dat ze mij heel erg gerustgesteld hebben. Ik heb echt het gevoel alsof ik in goede handen ben en ze ECHT naar me luisteren en met mij meedenken! Ze houden alles goed in de gaten en echt rekening met de fouten die gemaakt zijn in het andere ziekenhuis. Tot nu toe super tevreden!

4 jaar geleden

Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm medische indicatie. Maar ook als dat niet moest, zou ik ervoor hebben gekozen daar te bevallen. Voelt voor mij toch ‘veiliger’ 😊

4 jaar geleden

Lekker thuis in bad 😊. We wonen in de stad dus zijn snel in het ziekenhuis, mochten we daar naartoe moeten. En ik heb een bad besteld die we binnenkort thuis krijgen met alles wat we nodig hebben

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Lekker thuis in bad 😊. We wonen in de stad dus zijn snel in het ziekenhuis ...
Ik wil ook graag thuis in een bad bevallen! Waar en welk bad heb je besteld ?

4 jaar geleden

Had in eerste instantie zoiets van maakt mij niet uit, je kan het toch niet plannen! Maar nu de bevalling dichterbij komt zegt mijn gevoel lekker thuis in mijn eigen omgeving, maar mijn vriend wil helaas niet doordat de geboorte van zijn dochter horror was en uiteindelijk in een spoed keizersnee eindigde.. En in de zelfde week is de dochter van zijn nichtje tijdens de bevalling overleden.. Dus snap wel dat hij bang is, maar goed elke bevalling is weer anders. En we zijn binnen 5 minuten in het ziekenhuis. Stiekem hoop ik dat als het zover is dat er geen tijd meer is voor het ziekenhuis Haha. Het liefst wil ik in bad bevallen. Heb er veel goede verhalen over gelezen en het lijkt mij heel mooi

4 jaar geleden

Reactie op veraa1989

Ik wil ook graag thuis in een bad bevallen! Waar en welk bad heb je besteld ...
Ik zou niet te lang wachten met bestellen 🙈. Het schijnt heel gewild te zijn en ik moest wel even zoeken naar een in de buurt die nog een bad beschikbaar had 😳. Ik huur het bad bij liefdevollegeboorte.nl. Op Marktplaats bieden vrouwen hun baden ook wel aan voor de verhuur 😊 moet je alleen zelf nog een hoes kopen

4 jaar geleden

Thuis in bad het liefst, als alles goed gaat. Ik heb een bevalbad van https://www.oerbron.nl/ Als ik toch naar het ziekenhuis moet, ben ik er zo!

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Ik zou niet te lang wachten met bestellen 🙈. Het schijnt heel gewild te zi ...
Die kan ik via mijn verloskundige krijgen, hun hebben er 2 😊

4 jaar geleden

Geboortekliniek, zie thuis of het ziekenhuis niet zitten.