30 Reacties

4 jaar geleden

Kan het ook gewenning zijn? Ik dacht dat mijn dochtertje ook nog voor een nachtvoeding kwam. Maar bleek dat als ik dr speentje gaf ze met een half uurtje weer in slaap viel en ze de keren daarna weer steeds sneller inslaap viel. Sochtends meldde ze zich niet eerder voor de fles als daarvoor. Daaruit wist ook zeker dat ze de nachtvoeding dus niet nodig had en nu slaapt ze al een tijdje door.

4 jaar geleden

Ik las ergens dat het ergens idd gewenning kan worden. Een baby wordt wakker snachts en weet niet hoe hij zichzelf weer in slaap krijgt, dus: huilen. Ik las ook: de beste manier om er vanaf te zijn is: geen nachtvoeding meer aanbieden. Hij krijgt genoeg binnen overdag dus het kan geen honger zijn. Ik zou wel gaan checken of het niet door temperatuur of houding is waardoor hij huilt. . Bij ons na 3 nachten brullen was het klaar. En kwam ze na 6.00 uur. Dus het hielp!? Laatste fles was (destijds) wel een papfles 210... 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Inge1990

Ik geef geen kv maar bv maar ook ik geef dit meestal nog 2 keer per nacht! ...
Me to! Dochtertje is 5.5mnd

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook bijna 6 maanden en komt ook nog voor een nachtvoeding drinkt flink wat op en valt daarna meteen weer inslaap. Dit gebeurd niet elke nacht soms slaapt ie gewoon door. Ligt er denk ik aan hoeveel hij gegeten heeft gedurende dag. Dan haalt hij de schade die nacht in ofzo. Drinkt hier eigenlijk bijna nooit flesjes leeg maar ander eten vind ie heerlijk en wilt ie veel meer van haha. Elk kindje is anders ook natuurlijk, denk dat het vanzelf goed komt hoor!

4 jaar geleden

Misschien kijken of hij 3 slaapjes wil overdag... wellicht is hij overprikkeld door niet genoeg slaap overdag en wordt hij daarom in de nacht wakker

4 jaar geleden

Wij hebben bijna hetzelfde schema :). Op deze leeftijd is drie slaapjes heel normaal, dus misschien nog een derde (kort) slaapje aan eind van de middag? En dan toch een flesje rond 22, je wilt uiteindelijk dat hij na die fles de lange ruk maakt. En dan afwachten tot hij er klaar voor is die over te slaan. En ik weet niet of je nog s nachts verschoond? Mocht je dat doen, lekker overslaan zodat hij slaperig blijft en alleen wat drinken geven en telkens wat minder. En ben je al overgestapt op nutrilon 2 of een ander merk? Dat kan ook helpen. Hopelijk heb je hier wat aan!

4 jaar geleden

Een papfles geven dan is die wat l盲nger verzadigd en wellicht slaapt hij door.

4 jaar geleden

Reactie op BDK

Hey! Wij volgen de schema's van snuggles and dreams. Een hele verandering s ...
Maak je je baby dan ook wakker als die in de middag langer slaapt of ? ( er staat namelijk max )

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Maak je je baby dan ook wakker als die in de middag langer slaapt of ? ( er ...
Ja in de ochtend moeten we haar wakker maken na eerste dutje. Anders slaapt ze vlot 3 uur ofzo.. Maar dan Drama met middagdutje en dus verschrikkelijke namiddag en avond 馃槄

4 jaar geleden

In het begin gaf ik hem ook telkens voeding tot ik doorhad dat het eigenlijk een soort aandacht was. Ik liet hem daarna even huilen in zijn bed en vaak viel hij zelf weer in slaap. Nu slaapt hij altijd door en moet ik hem zelfs wakker maken