30 Reacties

3 jaar geleden

Inmiddels zet zij nu der eerste stappen, en krijgt de smaak flink te pakken... Ik weet even niet hoe ze heten maar hebben nu iets besteld komt vanmiddag.. Tip van 1 van jullie😋 Gaan het zien😁👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op Lindsey

Lijken een suc6! 😉

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Lijken een suc6! 😉
Oplichting deze link! Ik ben zo kwaad! Zie dezelfde schoentjes op de ali expres en ja veeeeeeel goedkoper! Zo....

3 jaar geleden

Dit zijn de “beste”!! Voor alle drie de kids , lopen er nu nog steeds op en onlangs voor de kleinste dus ook weer gekocht! https://www.bol.com/nl/p/anti-slip-sokken-stoppi-van-ewers-maat-29-30-uni-zwart/9200000051378243?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Reactie op yorin-24

Dit zijn de “beste”!! Voor alle drie de kids , lopen er nu nog steeds op en ...
Dit ziet er super uit idd! Hoeveel kopen jullie zulke sokken voor een kind? Ik heb een tweeling, straks wordt het een dure grap met ook nog snelgroeiende voeten🙈

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter trekt continu haar schoenen/sokken uit.. iemand daar tips voor ...
Ik trek een maillot aan onder haar kleding, lekker warm en “sokken” die nooit uitvallen of getrokken worden

3 jaar geleden

Reactie op A.D.U.

Dit ziet er super uit idd! Hoeveel kopen jullie zulke sokken voor een kind? ...
Ik heb nu voor de kleinste (weer) twee paar gekocht, heb gewoon dun sokje eronder dus kan wel een dag of 3/4 mee... dan andere aan en de andere (snel) wassen. Basis kleurtjes uitzoeken en het kan overal bij!

3 jaar geleden

Ik heb deze en vind ze echt geweldig! Lekker slofje met veel grip, makkelijk aan te doen en ook nog eens geweldig mooi😍

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter trekt continu haar schoenen/sokken uit.. iemand daar tips voor ...
Ben ik ook benieuwd naar, mijne ook haha