17 Reacties

4 jaar geleden

Ik geef Deborah soms zo'n mais chippie. Die zijn er vanaf 6 maanden en die smelten zodra ze erop zuigt. Ze vind ze heerlijk en zit er dan ook helemaal onder😂

4 jaar geleden

Maisfingers, cracotte, liga (deze week in de aanbieding bij ah) 1x soepstengel geprobeerd tijdje terug. Binnenkort weer proberen, en wil nog lange vingers proberen

4 jaar geleden

Hier krijgt hij af en toe tussendoor van die maïs puffs, zachte koekjes van de kleine keuken of nog een beetje geprakte banaan/peer. We hebben nu ook van Nestlé kwarkolino, dat vindt hij ook erg lekker! We geven dit niet te vaak ivm de suikers 😊

4 jaar geleden

Maischips, baby rijstewafeltjes, koekjes van de kleine keuken, lange vingers, soep stengels, een banaan/komkommer/meloen in repen gesneden zodat hij het zelf kan pakken, baby koekjes van Bolletje

4 jaar geleden

Maispuffs, rijstewafel (gister voor t eerst geprobeerd), liga of nijntje koekje, fruit, kwarkolino, soepstengel en als we weinig tijd hebben pap (granen en biscuit).

4 jaar geleden

Maiswafel, groente chips voor baby's, babykoek, soepstengels.

4 jaar geleden

Lange vingers, stukje ontbijtkoek met boter, mais chippies van ellas kitchen, koekje van de kleine keuken.

4 jaar geleden

Gewone boterham met geplette aardbei, advocado, pure bio notenpasta

4 jaar geleden

Biologische volkoren boterham met bio notenpasta, rijstwafel, avocado. Of soms onderweg gewoon volkorenbrood-korstjes om op te knabbelen.

4 jaar geleden

Soepstengels, vanaf wanneer geven en met of zonder tanden? Vind ze best eng en ben bang voor verstikking doordat hij achterin de keel schiet of door kruimels😅 Wij geven Mais fingers. Had nu ook iets grotere mais dingetjes gevonden, hebben iets of wat bananensmaak al vond ik dat we meevallen haha. Maar voordeel is dat deze per 2 verpakt zitten en dus iets makkelijker mee te nemen zijn (breken wel snel)

4 jaar geleden

Reactie op Mariska90

Soepstengels, vanaf wanneer geven en met of zonder tanden? Vind ze best eng ...
Die van mij sabbelt op e n soepstengel en dan wordt het heel zacht 🙂

4 jaar geleden

Van die smakeloze maischipjes is net een hap lucht 🙈. Ook krijgt ze af en toe baby Liga vermengd met water. Koekjes van Hipp vind ze ook erg lekker en mama ook 🙈

4 jaar geleden

Partjes peer doen het hier met die warmte erg goed!

4 jaar geleden

Reactie op Surya888

Biologische volkoren boterham met bio notenpasta, rijstwafel, avocado. Of s ...
Mag ik vragen wel brood je koopt/waar?

4 jaar geleden

Reactie op muizemans

Mag ik vragen wel brood je koopt/waar?
Het volkoren brood van de Ekoplaza is echt goed. En wij vriezen het vaak in per paar plakjes, zodat het lang vers blijft en je per dag kunt ontdooien

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Partjes peer doen het hier met die warmte erg goed!
Jaa!! En (water)meloen! :)

4 jaar geleden

Ik heb ijsjes gemaakt van aardbeien en watermeloen, niks toevoegen. Ze vond het heerlijk! In zo’n siliconen knijpding.. een calippo zeg maar. En dan samen eten. Heeeeeeel stoer vond ze zichzelf😊🥰