8 Reacties

2 jaar geleden

Wellicht tijd voor een peuter bedje?

2 jaar geleden

Tijd voor een peuterbedje denk ik 😉

2 jaar geleden

Idd peuterbed of spijlen uit het ledikantje halen en tot die tijd een matrasje naast t bed leggen zodat hij in ieder geval zacht valt

2 jaar geleden

Wij zijn ook week geleden overgestapt van bedje omdat hij ook heel onrustig sliep en veel huilde het idee dat ie opgesloten zat. Hebben we nu ander bedje en hij komt er niet uit en sliep gelijk al goed

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt al vanaf 10 maanden in een peuter bed omdat nadat ze ziek was geweest niet meer in der ledikant wou en ze slaapt er als een roos in

2 jaar geleden

Reactie op 06122019

Wij zijn ook week geleden overgestapt van bedje omdat hij ook heel onrustig ...
Slaapt hij nu ook onder een dekentje? Of nog in een slaapzak?

2 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Slaapt hij nu ook onder een dekentje? Of nog in een slaapzak?
Mijn dochtertje slaapt vanaf 10 maanden niet meer onder een dekentje maar gewoon onder een dekbed omdat ze met een dekentje elke keer verstrikt lag terwijl ze met een dekbed heel rustig blijft liggen vanaf 14 maanden slaapt ze zonder slaapzak en nu sinds kort in het grote bed omdat nummer 2 eraan komt 😊 dit gaat prima mijn dochter klimt haar grote bed niet uit blijft braaf zitten wachten tot ik of mijn partner boven komt om haar te halen

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Mijn dochtertje slaapt vanaf 10 maanden niet meer onder een dekentje maar g ...
Thx! Eind oktober komt bij ons ook nummer 2 en dan wil ik m'n dochter eigenlijk ook in een peuterbed. Je leest dat, omdat ze er dan zelf uit kunnen klimmen, een slaapzakje niet meer veilig is. Maar als ik zie hoe ze nu beweegt in bed twijfel ik nog. Maar jouw woorden stellen me toch een beetje gerust!