11 Reacties

2 jaar geleden

Is de echo inwendig of uitwendig gemaakt. Bij mijn derde zat daar namelijk twee weken verschil in met dat termijn

2 jaar geleden

Ik liep tegen hetzelfde aan, dacht ook al verder te zijn, maar is allemaal goed gekomen! Nog geen zorgen maken hoor, komt wel vaker voor. Pas zorgen maken als het mis blijkt te zijn, nu nog even geduld ;-)

2 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Is de echo inwendig of uitwendig gemaakt. Bij mijn derde zat daar namelijk ...
Het was een inwendige echo

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde. 2 december eerst echo gehad. Dachten dat ik rond de 8 weken zou zitten maar ze schatte het pas op 6 weken en 3 dagen. Wel kloppend hartje gezien. Ik snap je angst maar zou je niet al te gek maken tot de volgende echo ! Sterkte

2 jaar geleden

Ik zit op dit moment in exact het zelfde bootje. Ik maak me zon zorgen sinds de scan afgelopen donderdag. Ik tel de uren af tot mijn volgende scan as dinsdag. Je bent niet alleen

2 jaar geleden

Reactie op MaresMamma

Ik zit op dit moment in exact het zelfde bootje. Ik maak me zon zorgen sind ...
@babymomma2312 ik hoop dat het goed met je gaat. Ik wilde bijdeze even mijn update geven. Na 2 slechte scans en en nieuws dat het niet goed was heeft de verloskundige vandaag toch een hartje gevonden en lijkt het goed te gaan. Ik blijk 6 weken ipv 8 te zijn. Super pril, maar het kan dus wel

2 jaar geleden

Hier 2 december op 6 weken en 3 dagen geschat. Waarvan we dachten rond de 8 weken te zijn. 30 december nog een echo en toch goed gekomen nu 11 weken en 5 dagen. Soms is de meeting van de eerste echo niet helemaal goed omdat het zo klein is nog . Gaat vast goed komen succes en sterkte !!

2 jaar geleden

Reactie op MaresMamma

@babymomma2312 ik hoop dat het goed met je gaat. Ik wilde bijdeze even mijn ...
Ik heb een tijdje deze topic niet kunnen openen, omdat het bij ons toch resulteerde in een miskraam; een missed abortion. Blij voor jou dat er een hartslag gevonden is! Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap!

2 jaar geleden

Reactie op Kimm1991

Hier 2 december op 6 weken en 3 dagen geschat. Waarvan we dachten rond de 8 ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij ons is het toch een missed abortion, oftewel een miskraam geworden. Pijnlijk, maar toch ergens verwacht. Ik wens een ieder heel veel sterkte en succes in haar zwangerschap❤️

2 jaar geleden

Wat naar ! Heel veel sterkte met het verlies en neem je tijd ♡

2 jaar geleden

Wat vervelend, ik wens je heel veel sterkte