44 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.

4 jaar geleden

Mijn vriend had een lekker luchtje, doosje merci, een kaart en ontbijt gemaakt, ook mocht ik "uitslapen". Nou ja langer in bed blijven liggen want slapen lukte me niet haha, maar ik hoefde niet de eerste fles enzo te doen🥰. Voor vaderdag al druk aan het denken. Ik denk dat ik voor een pet ga. Ik zag op Facebook een advertentie voorbij komen voor een vader en kind pet die matchen. Gezien hij erg van petten houd, denk ik dat het wel goed zal vallen. Ik wil die morgen gaan bestellen. Verder weet ik het nog niet zo goed.

4 jaar geleden

Ja super lastig he. Ik dacht aan een rompertje en natuurlijk iets gezelligs met zn drie

4 jaar geleden

Na 4.5 uur was ons gepersonaliseerde bord eindelijk af🥰 hij krijgt dit op een houten plank met fotolijstje (waar een foto van hem en Arman in zit) en een luchtje♥️💙

4 jaar geleden

Ik heb een full body masage bij de spa voor mijn echtgenoot geboekt. Hij helpt mij goed met de baby. En hij pas op haar wanneer ik naar het werk ga. Na mijn werk gaat hij werken. Hij verdient het. 🥰😍

4 jaar geleden

Ik heb een full body masage bij de spa voor mijn echtgenoot geboekt. Hij helpt mij goed met de baby. En hij pas op haar wanneer ik naar het werk ga. Na mijn werk gaat hij werken. Hij verdient het. 🥰😍

4 jaar geleden

Ik heb een houten receptenmap bij by bineke besteld met een opdruk; chef papa, barbecueboek, ik hou van je en dan de naam van onze dochter. Hij heeft net een barbecue gekocht.. Een secrid (portomonee) met een boodschap er in gegraveerd kan ook, ik heb dat bij de Roos in Heemstede laten doen, kan online. Dat heb ik na haar geboorte gegeven.

4 jaar geleden

ik had t-shirt met foto besteld met text beste papa 😊

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Auw, dat is erg lullig en doet vast een beetje pijn 😓 Maar ga jij dan ook niks doen? Laat hem zien hoe mooi/leuk het is, dan vergeet hij het hopelijk nooit meer. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Ohhhh dat is echt NIET tof 🥺 .. Mijne liet mij dus de ochtend dienst doen, geen ontbijt op bed, maar moest gewoon zelf mn plakje brood smeren. En een doos douchegel met een roos. Vond dit als eerste moederdag wel teleurstellend. Heb ik hem ook gezegd. Maar als ik dit van jou lees, valt het weer mee.. Heeft hij spijt gehad? Het goed gemaakt? Ondanks dat het mij tegen viel. Ga ik er maximaal overheen en wil hem dus wel verrassen; - ontbijt bezorgen via de bakker - ballonnen van de Hema: papa en een hartje - slabber met I LOVE DAD - cadeau: fietszitjes omdat hij fietsliefhebber is, hoewel het nog wel een paar maanden duurt voordat ze er in kan. Succes met je beslissing!

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Neeeeee! Dat is wel heel jammer

4 jaar geleden

Voor moederdag heeft hij een dag de volledige zorg overgenomen + ontbijtje stond klaar op tafel toen ik beneden kwam en een prachtige ketting met een foto van mn wondertje erin gegraveerd 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op LisanneH

Neeeeee! Dat is wel heel jammer
Aaaah dat is echt pijnlijk 😔

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Gelukkig ben niet de enige🙈. Ik weet ook niet precies wat ik er mee wilt doen.

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Na 4.5 uur was ons gepersonaliseerde bord eindelijk af🥰 hij krijgt dit op ...
welke verf heb je gebruikt voor die voetafdrukjes? 🤩

4 jaar geleden

https://www.blabloom.com/nl/producten/qukel-knisperkrant-the-daddys-time/11141/?gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y-hWCq1bhDthexIXEbRlE-rQSK4ScITaYlsTI1HfL5cCWvq-_KFL6oaAibLEALw_wcB Deze heeft mijn man gekregen voor zijn verjaardag maar is ook leuk voor vaderdag😁

4 jaar geleden

Daan zn papa zal een knutselwerkje krijgen en mag zn kiezen wat ie wilt eten, dat wordt dus chinees 😉 Verder niet zoveel gekkigheid of veel cadeaus, vinden we allebei niet zo nodig 😊

4 jaar geleden

Sophie haar papa krijgt een servies set met diner date with dad erop, een bbq bord gemaakt door Sophie en een cadeaubon van 100 euro bij zijn favoriete slager

4 jaar geleden

Dit servies krijgt hij erbij

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

welke verf heb je gebruikt voor die voetafdrukjes? 🤩
(Weet niet of ze dezelfde verf gebruikte..) maar ik gebruikte deze van de xenos en voor de letters gebruikte ik de stiften ervan -Porseleinverf €3,29 -porseleinstiften €6,99