44 Reacties

4 jaar geleden

Hier het vaderdag cadeau ook af! En hij krijgt nog een luchtje erbij en volgens mij is er op het kdv nog wat gemaakt. Mijn man was moederdag niet vergeten maar dat kon ook niet want op mijn eerste moederdag was ik ook jarig, anders was ie t denk ik ook vergeten. 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Same here! Ik twijfel ook of ik iets ga doen..

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Same here! Ik twijfel ook of ik iets ga doen..
Doe iets kleins! Je niet laten kennen... anders is het volgend jaar precies hetzelfde. Mannen hebben het gewoon niet zo in de gaten hahahah. Ik heb een aantal keer laten vallen wanneer Moederdag was 😂

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Doe iets kleins! Je niet laten kennen... anders is het volgend jaar precies ...
Ik ook, maar hij vind het maar onzin. Net al mn verjaardag... Ik wil me niet laten kennen maar pfff dit kost mij moeite.

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

welke verf heb je gebruikt voor die voetafdrukjes? 🤩
Ik heb verf vn de action op waterbasis gebruikt 😁 makkelijk van het voetje te krijgen en super simpel in gebruik!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Hier het vaderdag cadeau ook af! En hij krijgt nog een luchtje erbij en vol ...
Heel leuk gemaakt 😍 waar heb je die lijst gekocht?

4 jaar geleden

Voor mijn vriend een voorleesboekje over papa, hij geniet echt van voorlezen aan onze kleine meid Een tshirt met legendaddy erop Een knutselwerkje van dochterlief, dat is toch het beste cadeau ooit! Weg met al dure rommel, hallo mooiste gebaar ooit😍

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Hier het vaderdag cadeau ook af! En hij krijgt nog een luchtje erbij en vol ...
Wat een ontzettend leuk cadeau!

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Heel leuk gemaakt 😍 waar heb je die lijst gekocht?
Dank je wel! Bij de xenos, de lettertjes ook en die zelf wit gemaakt. 😊

4 jaar geleden

Ik heb een shirt laten drukken met achternaam en geboortedatum jaar, voor allebei dezelfde, en voor opa ook

4 jaar geleden

Ik heb een leuk tegeltje besteld met een foto van hun samen en er staat dan op "Jouw eerste papadag, dikke kus, Liz" En natuurlijk een eigen knutselwerkje, een klein canvasdoekje in vorm van een hartje gekocht en daar voetjes en handjes op.

4 jaar geleden

Reactie op Jennnifer

Ik heb een leuk tegeltje besteld met een foto van hun samen en er staat dan ...
Oeh leuk! Waar heb je dat besteld?! :-)

4 jaar geleden

Mijn vriend is een wijnliefhebber, ik heb een wijnfles kunnen vinden die de naam van onze dochter heeft en ik heb een wijnopener laten graveren met 1e Vaderdag, naam dochter en datum. Denk dat hij dat wel leuk gaat vinden 😁

4 jaar geleden

Reactie op LarissaT

Oeh leuk! Waar heb je dat besteld?! :-)
Op tegeltjes.com! En als je in google intypt: korting tegeltjes.com kan je misschien kortingscode nog vinden. Ik had toevallig eentje van 10% korting die nog twee dagen geldig was. Levering was heel snel want ik had het zondags gemaakt en dinsdag in huis!

4 jaar geleden

Ik heb voor ons allemaal een feetje pyjama! Helemaal matching. Hij was toch toe aan een nieuwe pyjama haha! Ook koop ik nog een voorleesboek in het papa thema. En een heerlijk ontbijt

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Mijn vriend is een wijnliefhebber, ik heb een wijnfles kunnen vinden die de ...
Wat een top idee! Ik ga ook op zoek. Heb je gewoon gegoogled op naam + wijn?

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Same here! Ik twijfel ook of ik iets ga doen..
Same here maar ik ga dus juist iets doen. Beter dat hij er volgend jaar aan denkt

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Ik denk er nog over na. Mijn man is mijn eerste moederdag vergeten.
Hier hetzelfde, mijn vriend was ook mijn eerste moederdag vergeten. Terwijl we zelfs samen Moederdagkaartjes hadden uitgezocht voor de oma’s 😐 Wou ook eerst niks doen, maar besloten dat ik een leuk cadeautje voor hem haal & lekker ontbijtje ofzo. Gewoon wat ik ook graag had gehad op Moederdag, zodat hij voor de volgende keer weet wat ik van hem verwacht 🤣🤣

4 jaar geleden

Ik heb een ontbijt geregeld en heb hem een cadeautje in naam van mijn Dochtertje gekocht een brooddoos met een tekst op en dan heb ik nog een tutje besteld met jij bent de beste papa op. Hopelijk komt het op tijd toe

4 jaar geleden

Ik laat een kinderboek personaliseren https://www.yoursurprise.nl/boek-met-naam/kinderboeken/from-lucy/lieve-papa?channable=e60273.MS0zMjMxMzQ&artikelcode=323134&gclid=EAIaIQobChMIi5rgh5j66QIVTud3Ch00Lww5EAQYAiABEgKCWPD_BwE